پشتیبانی پی پال چگونه است؟

اشتراک گذاری مطلب

پی پال یکی از شرکت های قدرتمند در زمینه ی تبادلات مالی و بانکی می باشد که در سراسر دنیا شناخته شده است. مسلما همچین شرکت معتبر و شناخته شده ای از پشتیبانی خوبی نیز برخوردار است. اگر شما عزیزان به دنبال یافتن پاسخ به این سوال هستید که پشتیبانی پی پال چگونه است؟ راه را درست آمده اید؛ چرا که در این بلاگ قصد داریم تا شما عزیزان را با پشتیبانی این غول جهانی آشنا سازیم پس به شما پیشنهاد می دهیم که تا انتهای این بلاگ با ما همراه باشید تا به دید درست و جامعی از پی پال و چگونگی پشتیبانی آن دست یابید.

پی پال چیست؟ و حساب پی‌ پال به چه معنا است؟

در ابتدا لازم است تا شما را با مفهوم پی پال آشنا سازیم. اگر بخواهیم خیلی ساده به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم که در حقیقت حساب پی پال یک حساب مجازی بانکی می باشد. نکته ی بسیار جالبی که باید در نظر بگیریم این است که در حساب پی پال ایمیل شما در نقش شماره حساب ظاهر می شود. برای  افتتاح حساب پی پال در ابتدا باید یک اکانت یا حساب کاربری ایجاد کنید.

این حساب لیست بلند بالایی از ارزهای معتبر و مطرح دنیا از جمله دلار امریکا، یورو و … را تحت پوشش قرار می دهد و کاربران می توانند هر مبلغی را که می خواهند به حساب فرد دیگری در نقطه ی دیگری از جهان واریز نمایند. کاربران با مراجعه به سایت رسمی پی پال (PayPal) می توانند نسبت به افتتاح حساب شخصی برای خود اقدام نمایند. برای ایجاد حساب کاربری نیاز به ایمیل و اطلاعات شرکتی و یا شخصی می باشد.

برای جلوگیری از ایجاد اکانت های فیک و جعلی، مراحل راستی آزمایی و اعتبارسنجی جهت افتتاح حساب در پی پال منظور شده است. شما بایستی حساب کاربری خود را در پی پال به یک حساب بانکی معتبر خارجی متصل نمایید. این کار را می توانید توسط مستر کارت یا ویزا کارت هم انجام دهید. پس از وریفای شدن حساب کاربری پی پال، کاربران قادر به انجام تعاملات بانکی و نقل و انتقالات ارزی در سراسر جهان خواهند بود و کاربران پس از این مرحله به عنوان یکی از اعضای شبکه ی منسجم و گسترده ی پی پال می توانند با سایر اعضای شبکه در تعامل باشند.

پی پال را می توان جز روش های ساده و پر سرعت به منظور نقل و انتقال آنلاین پول به حساب آورد. با استفاده از پی پال به سادگی می توانید پول خود را به دوستان خود انتقال دهید و یا اینکه آن را برای خرید اقلام مختلف در سایت های جهانی استفاده نمایید. شناخت انواع حساب پی پال و تفاوت های آن ها جز موارد بسیار مهم می باشد و می توان شما را از بسیاری مشکلات مصون بدارد. پی پال یک پلت فرم نسبتا آسان برای استفاده است.

پشتیبانی پی پال

پشتیبانی پی پال چگونه است؟

در پاسخ به این سوال که پشتیبانی پی پال چکونه است باید بگوییم که بهره بردن از خدمات پشتیبانی پی پال به هیچ عنوان دشوار نیست چرا که شما به عنوان کاربر پی پال به سادگی می توانید از طریق تلفن و یا چت آنلاین به سیستم پشتیبانی پی پال دسترسی پیدا کنید. بدین صورت که می توانید از طریق تلفن ثابت یا همراه متصل به حساب پی پال با پی پال تماس حاصل نموده و یا از دستیار پیام و مرکز راهنمای آنلاین بهره ببرید. لازم به ذکر است که مرکز راهنمایی آنلاین پی چال، دارای مقالات متعدد و متنوع در مورد تمام موضوعات مرتبط با پی پال می باشد و شما از طریق یک نماینده به صورت چت آنلاین، چت نمایید و پاسخ سوالاتتان را دریافت کنید. همچنین به سادگی می توانید از طریق مرکز حل و فصل و نیز انجمن پی پال با این مجموعه ارتباط برقرار کنید ولی شایان ذکر است که سرعت خدمت رسانی این دو بخش به اندازه ی بخش پشتیبانی بالا نمی باشد.

برای دریافت کمک آنلاین از پی پال، در ابتدا لازم است تا به حساب کاربری خود وارد شده و به انتهای صفحه رفته و با کلیک بر روی گزینه ی تماس با ما به مرکز راهنمایی وارد شوید. راه دیگری که برای دسترسی به این بخش وجود دارد استفاده از لینک www.paypal.com/us/smarthelp/home می باشد که با کلیک بر روی آن صفحه ی مربوط به مرکز راهنمایی و پشتیبانی باز می شود. در این بخش می توانید از میان مقالات موجود، مقالات مرتبط با سوال خود را بیابید و آن ها را مطالعه بفرمایید. راه دیگر استفاده از گزینه ی پیام به ما می باشد، در این بخش شما می توانید به صورت تلفنی، چت زنده و یا پیام رسانی با کارشناسان بخش پشتیبانی پی پال ارتباط برقرار کنید. امکان برقراری ارتباط تلفنی و لایو چت همه روزه از ساعت 6 صبح تا 18 عصر وجود دارد.

کرک شدن حساب پی پال به چه معنا است؟
ادامه مطلب

انواع راه های ارتباطی برای پشتیبانی پی پال کدامند؟

پشتیبانی پی پال از طریق تلفن

به جرات می توان گفت که برقراری تماس تلفنی با کارشناسان بخش پشتیبانی هر شرکتی ساده ترین راه است و پی پال نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما به عنوان یک کاربر می توانید از طریق شماره تلفن های مربوطه با کارشناسان بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را از آن ها بپرسید و مشکلاتتان را بیان کنید. با استفاده از خط تلفن می توانید در مورد مسائل مرتبط با مشکلات حساب، صورت حساب و هزینه های اضافی و … با کارشناسان پشتیبانی صحبت کنید و آن ها مشکلات شما را پیگیری و مرتفع نمایند. همچنین از طریق وب و لینک زیر www.paypal.com/us/smarthelp/contact-us می توانید صفحه ی تماس با ما رفته و بر روی نماد گیرنده ی تلفن کلیک کنید. در این مرحله اگر به پی پال وارد نشده باشید از شما خواسته می شود که این کار را انجام دهید.  سپس شماره تلفن نمایش داده شده را شماره گیری کنید و کد ارسال شده را به عنوان رمز عبور وارد کنید. در این مرحله با پشتیبان صحبت می کنید و سوالات خود را می پرسید و مشکلات خود را مطرح می نمایید.

پشتیبانی پی پال

پشتیبانی پی پال از طریق ایمیل

به محض ثبت نام و انجام فرآیند مربوط به آن لازم است تا خط مشی رازداری پی پال را قبول نمایید و بدین ترتیب گزینه ی موافقت با دریافت ایمیل های بازیابی و پیشنهادی برای شما فعال می شود. بعضی مواقع شما با خطاهایی در حساب کاربری خود مواجه می شوید که حساب کاربری شما را مختل و یا متوقف می کند. در این گونه مواقع بایستی با مشاوران بخش پشتیبانی پی پال صحبت کنید تا آن ها شما را در این زمینه یاری رسانند.

پشتیبانی پی پال از طریق رسانه های اجتماعی

به منظور بهره مندی از خدمات پشتیبانی پی پال لازم است تا به صورت مستقیم به AskPayPal پیام ارسال نمایید. برای آن دسته از کاربرانی که حساب توییتر دارند ارسال مستقیم پیام به پی پال کار بسیار ساده ای می باشد. برای این منظور لازم است تا به لینک www.twitter.com/AskPayPal رفته و روی گزینه ی ارسال پیام خصوصی به پی پال کلیک کنید. یکی از مزایای استفاده از توییتر برای پیام دادن به پی پال این است که از ابن طریق می توانید پیام طولانی تا 10000 کلمه نوشته و آن را به پشتیبانی ارسال نمایید. جهت پیگیری سریع تر توسط پی پال لازم است تا آدرس ایمیل، نام کاربری و مشخصات خود را در پیام ارسالیتان وارد کنید.

پشتیبانی پی پال از طریق فیس بوک

برای ارسال پیام و بهره مندی از خدمات پی پال در فیس بوک کافی است تا بر روی لینک www.facebook.com/PayPalUSA کلیک نموده و وارد صفحه ی پی پال شوید. حال لازم است تا گزینه ی ارسال پیام را انتخاب کنید با استفاده از فیس بوک قادر خواهید بود پیام 20000 کلمه ای خود را به پی پال ارسال کنید و از خدمات پشتیبانی پی پال بهره ببرید.

پشتیبانی پی پال

پشتیبانی آنلاین پی پال

پشتیبانی آنلاین پی پال نیز یکی از پاسخ های قابل قبول مربوط به این پرسش می باشد که پشتیبانی پی پال چگونه است؟ این روش برای آن دسته از کاربرانی که علاقه به برقراری تماس ندارند بسیار مناسب می باشد. برای استفاده از این روش شما به عنوان یک کاربر تنها به اینترنت نیاز خواهید داشت و به حساب کاربری پی پال خود وارد شوید و از آن طریق با پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید.

سخن نهایی

همان طور که مستحضرید به علت اهمیت وکاربرد گسترده و جهانی پی پال، شناخت آن و یافتن پاسخ اینکه پشتیبانی پی پال چگونه است؟ از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لازم است تا همه‌ی افرادی که می خواهند مراودات و مبادلات مالی و بانکی در سطح بین المللی داشته باشند با این سیستم جهانی آشنا شوند و در مورد آن اطلاعاتی کسب نمایند.  مفتخریم که همکاران ما در مجموعه ی عظیم زیماپی شما را در مسیر افتتاح حساب پی پال، نقل و انتقالات ارزی به سراسر جهان و … یاری می دهند. شایان ذکر است که کارشناسان مجرب ما آماده ی پاسخ گویی به هرگونه سوال احتمالی شما در مورد پی پال و نقل و انتقالات ارزی هستند. برای دریافت راهنمایی ها و مشاوره های لازم، کافی است تا از طریق وب سایت و یا شماره تلفن های مربوطه با آن ها در ارتباط باشید. منتظر حضور گرم یکایک شما عزیزان در مجموعه ی بزرگ و جهانی زیماپی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

5ویژگی گیفت کارت اپل
کارت های اعتباری ارزی

5 ویژگی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل (Apple Gift Card) یک کارت هدیه است که توسط شرکت اپل به مشتریان عرضه می ‌شود. با استفاده از این کارت هدیه می‌ توانید اعتباری را در حساب اپل خود بارگذاری کرده و از آن برای خرید اپلیکیشن ‌ها، بازی ‌ها، موسیقی، فیلم ‌ها و سایر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اپل (App Store، iTunes Store، Apple Music و Apple Books) استفاده کنید.

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
آموزشی

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.