گیفت کارت پی پال

گیفت کارت پی پال

اشتراک گذاری مطلب

بسیاری از افراد گیفت کارت پی پال را به حساب پی پال خود می افزایند و از آن برای خرید و سایر پرداخت های خود استفاده می نمایند. اما برای افزودن گیفت کارت به حساب خود با محدودیت هایی رو به رو خواهید شد که در ادامه شما را با آن آشنا می سازیم. اگر شما به دنبال کسب اطلاعاتی درباره گیفت کارت پی پال هستید به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم که تا انتهای این بلاگ با ما همراه باشید چرا که قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی در این زمینه به شما ارائه دهیم.

گیفت کارت یا کارت هدیه به چه معنا است؟

قبل از شروع مبحث، لازم است تا شما را با معنا و مفهوم گیفت کارت آشنا کنیم تا در این باره دید کلی داشته باشید. گیفت کارت یا کارت هدیه یک کارت پلاستیکی یا کاغذی است که در امریکای شمالی به عنوان گواهی هدیه یا کوپن هدیه یا نشان هدیه شناخته می‌شود. به ‌طور کلی، یک کارت پول  با ارزش ذخیره شده ی پیش پرداخت است که معمولاً توسط خرده فروش یا بانک  صادر می‌ شود و به عنوان جایگزین پول نقد برای خرید در یک فروشگاه خاص یا مشاغل مرتبط استفاده می ‌شود. برخی از مشاغل و کارفرمایان به عنوان پاداش و هدیه به کارکنان خود گیفت کارت می دهند.

این توزیع‌ ها ممکن است توسط خرده  فروشان و  بازاریابان به عنوان بخشی از یک استراتژی تبلیغاتی توزیع شود تا گیرنده را به ورود یا بازگشت به فروشگاه ترغیب کنند و در بعضی مواقع به این کارت ‌ها کارت ‌های نقدی می ‌گویند. کارت‌ های هدیه  به ‌طور کلی فقط برای خرید در محل ‌های خرده  فروشی مربوطه قابل بازخرید هستند و قابل پرداخت نیستند و  در برخی شرایط ممکن است منوط به تاریخ  انقضا یا هزینه ‌هایی باشد. امروزه گیفت کارت ‌ها انواع مختلفی دارند؛ کمپانی‌ هایی مثل آمازون، سونی، مایکروسافت، اپل و …. گیفت کارت ‌هایی با اعتبارهای گوناگون پولی در اختیار خریداران قرار می‌ دهند تا خریداران قادر باشند بدون استفاده از کارت‌ های اعتباری بانکی و فقط توسط کد گیفت کارت از فروشگاه ‌های آنلاین آنان خریداری انجام دهند. با ما همراه باشید تا به شما اطلاعاتی درباره گیفت کارت پی پال ارائه دهیم.

گیفت کارت پی پال

گیفت کارت پی پال به چه صورت است؟

امکان افزودن گیفت کارت به حساب پی پال و استفاده از آن برای روش پرداخت و خرید وجود دارد. این نوع افزودن برای همه ی افراد میسر است اما برای استفاده از پی پال لازم است تا از برندهای معتبری همانند ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و یا امریکن اکسپرس باشد. مسلما گیفت کارت های پی پال هدایای مناسبی برای تمام افراد هستند چرا که از این گیفت کارت ها می توان برای خرید و انواع پرداخت ها استفاده نمود و آن ها را به حساب پی پال افزود.

نحوه ی افزودن گیفت کارت به حساب پی پال به چه صورت است؟

انتقال پول از بانک به پی پال به سادگی از طریق پی پال کش یا پی پال کش پلاس میسر است. اما افزودن گیفت کارت به عنوان روش پرداخت برای همگان حتی آنان که خدمات نقدی را انتخاب نموده اند؛ امکان پذیر است. برای این کار کافی است تا ابتدا بر روی لینک مربوط به کارت نقدی و یا اعتباری کلیک نموده؛ اطلاعات کارت هدیه ی خود را وارد کنید  و پس از آن لینک کارت را لمس کنید. به همین طریق با چند کلیک ساده گیفت کارت شما به حساب پی پالتان افزوده شد. برخی مواقع در هنگام اضافه کردن گیفت کارت به حساب پی پال به عنوان روش پرداخت به دلیل اینکه این کارت ها بر خلاف کارت های اعتباری که با روش سنتی صادر می شوند، فاقد شناسه ی شخصی می باشند با خطا مواجه شوید. برای رفع این مشکل کافی است تا گیفت کارت پی پال خود را ثبت نمایید. کافی است تا دستورالعمل های روی کارت را دنبال نموده و به وب سایت ثبت نام هدایت شوید.

اپن سی (OpenSea) چیست؟
ادامه مطلب

گیفت کارت پی پال

گیفت کارت پی پال چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟

امکان پیوند گیفت کارت پی پال به حساب پی پال را می توان به عنوان یکی از ویژگی های مهم درباره گیفت کارت پی پال به حساب آورد. چرا که پس از پیوند گیفت کارت پی پال با حساب، به آسانی می توانید مبالغ را بین حساب های دلخواه جا به جا نمایید. گیفت کارت پی پال تمام ویژگی هایی که از یک کارت هدیه انتظار می رود را دارا می باشد؛ مثلا امکان واریز پیش پرداخت از حساب پی پال به مستر کارت برای شما وجود دارد. همچنین می توانید از گیفت کارت پی پال برای پرداخت وجوه در فروشگاه ها، رستوران ها و … استفاده نمایید. این گیفت کارت ها را می توانید در مناسبت های مختلف به عزیزانتان هدیه دهید، پاداش های نقدی دریافت کنید و بسیاری ویژگی های منحصر به فرد دیگر…. .

آیا می توان بر روی گیفت کارت پی پال مبلغی پول بارگذاری نمود؟

از روش های مختلفی می توانید مبلغ مورد نظر خود را بر روی گیفت کارت پی پال بارگذاری نمایید. یکی از سریع ترین راه ها برای بارگذاری پول، که اتفاقا رایگان هم می باشد؛ بارگذاری پول از طریق سپرده ی مستقیم می باشد و از طریق آن قادر خواهید بود که دو روز زودتر به موجودی خود دسترسی داشته باشید. امکان بارگیری پول از طریق شبکه ی نت اسپند ریلود در بیش از 140000 شعبه وجود دارد. از طریق حساب پی پال نیز می توانید به گیفت کارت خود پول انتقال دهید.

گیفت کارت پی پال دارای چه مزایایی است؟

گیفت کارت پی پال شما را ملزمم به خرج امتیازهای خود در یک راه مشخص نمی نماید. یکی دیگر از مزایای این کارت این می باشد که سقف مشخصی برای امتیاز ندارد و برای پرداخت بدهی از طریق انتقال موجودی گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. گیفت کارت پی پال داری نرخ خرید روزانه حدودا 21 درصد و 55 روز بدون بهره در هنگام خرید و نیز نرخ صفر درصدی برای انتقال موجودی در 20 ماه اول است. البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نمی باشد که پس از این دوره این نرخ به بالای 22 درصد پیش پرداخت نقدی بر می گردد. از طریق گیفت کارت پی پال به ازای هر دلار برای خرید های دارای شرایط پی پال، 1 امتیاز به عنوان پاداش دریافت کنید و محدودیتی در مورد این امتیازات وجود ندارد.

گیفت کارت پی پال

امتیازات پی پال در گیفت کارت به چه صورت می باشد؟

از طریق سیستم pay with rewards دارندگان گیفت کارت پی پال قادر خواهند بود تا از طریق بیش از هفتصد و پنجاه هزار کسب و کار امتیازات خود را به صورت آنلاین خرج کنند. همچنین به هنگام خرید کالا، می توانید تراکنش را در حسابتان انتخاب نموده و برای پرداخت از امتیازات خود استفاده کنید. پس از تایید کارت هنگامی که در سه ماهه ی اول 3000 دلار و یا بیشتر برای تراکنش های واجد شرایط خرج کنید، 50000 امتیاز دریافت می کنید. نکات فوق درباره گیفت کارت پی پال و امتیازگیری در آن برای استفاده ی شما عزیزان ارائه گردید.

سخن نهایی

استفاده از گیفت کارت پی پال در سطح جهان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چرا که افراد دارای این کارت هدیه به آسانی می توانند مبلغ آن را به حساب پی پال خود واریز نموده و برای خرید و پرداخت های خود از آن استفاده نمایند. در این بلاگ سعی خود را کردیم تا به شما دید مناسبی درباره گیفت کارت پی پال بدهبم و شما را با آن آشنا سازیم. اگر شما عزیزان نیاز به افتتاح حساب بین المللی، پی پال و یا واریز ارزی دارید مفتخریم بگوییم که مجموعه بزرگ زیماپی می تواند در این زمینه پاسخ گوی نیاز شما باشد. به منظور دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان خبره ی ما در زیماپی تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

5ویژگی گیفت کارت اپل
کارت های اعتباری ارزی

5 ویژگی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل (Apple Gift Card) یک کارت هدیه است که توسط شرکت اپل به مشتریان عرضه می ‌شود. با استفاده از این کارت هدیه می‌ توانید اعتباری را در حساب اپل خود بارگذاری کرده و از آن برای خرید اپلیکیشن ‌ها، بازی ‌ها، موسیقی، فیلم ‌ها و سایر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اپل (App Store، iTunes Store، Apple Music و Apple Books) استفاده کنید.

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
آموزشی

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.