همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.

اشتراک گذاری مطلب

همه افراد فعال در دنیای فارکس و بازار های سهامی خارجی، با تریدینگ ویو آشنایی دارند. این پلتفرم یک ابزار کاربردی به حساب می آید که شما می توانید آن را برای انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل و آنالیز بازار مورد استفاده قرار دهید. پلتفرم های ویژه ای همچون Trading View می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند. امروز ما قصد داریم تا چیستی و مهم ترین کاربرد های اکانت پریمیوم در Trading View را بررسی نماییم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما همراه شوید.

معرفی اولیه تریدینگ ویو

بیایید کارمان را با بررسی چیستی و ویژگی های تریدینگ ویو شروع کنیم. Trading View یکی از مهم ترین و کاربردی ترین پلتفرم های آنالیز بازار بورسی به حساب می آید. این پلتفرم به گونه ای طراحی شده تا ابزار های تحلیلی زیادی را در اختیار کاربرانش قرار دهد. با استفاده از ابزار های ویژه ای همچون Trading View شما می توانید نسبت به بررسی چندین ارز، بازار یا نمودار خاص اقدام نمایید. این پلتفرم یک تیم پشتیبانی فوق العاده داشته و استفاده از خدماتش همواره نتایج مطلوبی را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

در حالت عادی برای ثبت نام در تریدینگ ویو شما نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهید داشت. یعنی اکانت اولیه این پلتفرم رایگان بوده و بدون پرداخت هزینه جانبی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این در حالی است که برای کسب بازدهی مطلوب از این پلتفرم شما باید نسبت به تهیه اشتراک پریمیوم اقدام نمایید. اکانت های پریمیوم هم ابزار های بیشتری دارند و هم می توانند نتایج دقیق تری را در اختیار شما قرار دهند.

اکانت پریمیوم تریدینگ ویو چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که گفته شد، در حال حاضر مدل های زیادی از انواع اکانت در تریدینگ ویو موجود بوده و هر کدام از این اکانت ها نیز یک سری ویژگی های خاص و کلیدی را نیز در اختیار شما قرار می دهند. در لیست زیر شما می توانید این اکانت ها و ویژگی هایشان را مشاهده نمایید.

  • اکانت پرو: این اکانت قیمت پایینی دارد. 5 اندیکاتور در هر نمودار را به شما نمایش می دهد. در هر پنجره شما می توانید 2 نمودار داشته باشید. 20 هشدار از سمت سرور دریافت خواهید کرد. تبلیغ را مشاهده نمی کنید و به فواصل زمانی سفارشی هم دسترسی خواهید داشت.
  • اکانت پلاس: این اکانت قیمت متوسطی دارد. 10 اندیکاتور در هر نمودار را به شما نمایش می دهد. در هر پنجره شما می توانید 4 نمودار داشته باشید. 100 هشدار از سمت سرور دریافت خواهید کرد. چارت را می توانید با فریم دلخواه خود مشاهده کنید. خروجی دیتای هر چارت را نیز دریافت می نمایید.
  • اکانت پریمیوم: پریمیوم بهترین اکانت این پلتفرم به حساب می آید. اکانت پریمیوم تریدینگ ویو به شما اجازه می دهد تا در هر نمودار 25 اندیکاتور داشته باشید. در این اکانت شما 400 هشدار از سمت سرور دریافت می نمایید و می توانید تایم فریم اختصاصی را برای خود تعریف نمایید. اگر شما به دنبال تحلیل تکنیکال یک بازار هستید، اکانت پریمیوم بهترین گزینه موجود در جلوی پایتان به حساب می آید.
نکاتی که برای داشتن کانال در یوتیوب باید بدانید
ادامه مطلب

بهترین راه خرید اکانت پریمیوم Trading View

البته که برای خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو شما همواره باید یک سری نکات خاص را مد نظر قرار دهید. برای تهیه اکانت پریمیوم شما باید از ابزار های پرداختی بین المللی استفاده نمایید. از آنجایی که کاربران ایرانی تحریم شده اند، جهت تهیه اکانت پریمیوم تنها راه موجود در جلوی پای شما به استفاده از تیم های سوم شخص ایرانی اشاره دارد. تیم های خاصی همچون زیماپی با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه ارائه خدمات پرداخت بین المللی، یک گزینه عالی برای ثبت سفارش به حساب می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

5ویژگی گیفت کارت اپل
کارت های اعتباری ارزی

5 ویژگی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل (Apple Gift Card) یک کارت هدیه است که توسط شرکت اپل به مشتریان عرضه می ‌شود. با استفاده از این کارت هدیه می‌ توانید اعتباری را در حساب اپل خود بارگذاری کرده و از آن برای خرید اپلیکیشن ‌ها، بازی ‌ها، موسیقی، فیلم ‌ها و سایر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اپل (App Store، iTunes Store، Apple Music و Apple Books) استفاده کنید.

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
آموزشی

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.