کرک شدن حساب پی پال به چه معنا است؟

حساب پی پال

اشتراک گذاری مطلب

مسلما امروزه همه ی افراد اسم حساب پی پال به گوششان خورده و کم و بیش با آن آشنایی دارند. پی پال در حقیقت، درگاهی امن و معتبر به منظور انجام مبادلات مالی مثل نقل و انتقالات پول، پرداخت آنلاین و … می باشد. اما مساله ی مهمی که وجود دارد این است که آیا امکان کرک شدن حساب پی پال وجود دارد یا خیر و به طور کلی منظور از کرک شدن حساب پی پال چیست؟ پی پال در حال حاضر بیش از 190 میلیون کاربر فعال، در سراسر جهان دارد و به عنوان یکی از قدرتمندترین شبکه های جهانی آنلاین به منظور پرداخت، واریز و برداشت پول در سراسر جهان شناخته می شود. همین امر توجه ویژه ی هکرها را به سمت این غول اقتصادی جلب کرده است. اگر شما هم به دنبال یافتن پاسخی برای این سوال هستید، به شما پیشنهاد می دهیم که تا انتهای این بلاگ با ما همراه باشید.

حساب پی‌ پال به چه معنا است؟

اگر بخواهیم خیلی ساده به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم که در حقیقت حساب پی پال یک حساب مجازی بانکی می باشد. نکته ی بسیار جالبی که باید در نظر بگیریم این است که در حساب پی پال ایمیل شما در نقش شماره حساب ظاهر می شود. برای افتتاح حساب پی پال در ابتدا باید یک اکانت یا حساب کاربری ایجاد کنید.

این حساب لیست بلند بالایی از ارزهای معتبر و مطرح دنیا از جمله دلار امریکا، یورو و … را تحت پوشش قرار می دهد و کاربران می توانند هر مبلغی را که می خواهند به حساب فرد دیگری در نقطه ی دیگری از جهان واریز نمایند. کاربران با مراجعه به سایت رسمی پی پال (PayPal) می توانند نسبت به افتتاح حساب شخصی برای خود اقدام نمایند. برای ایجاد حساب کاربری نیاز به ایمیل و اطلاعات شرکتی و یا شخصی می باشد.

برای جلوگیری از ایجاد اکانت های فیک و جعلی، مراحل راستی آزمایی و اعتبارسنجی جهت افتتاح حساب در پی پال منظور شده است. شما بایستی حساب کاربری خود را در پی پال به یک حساب بانکی معتبر خارجی متصل نمایید. این کار را می توانید توسط مستر کارت یا ویزا کارت هم انجام دهید. پس از وریفای شدن حساب کاربری پی پال، کاربران قادر به انجام تعاملات بانکی و نقل و انتقالات ارزی در سراسر جهان خواهند بود و کاربران پس از این مرحله به عنوان یکی از اعضای شبکه ی منسجم و گسترده ی پی پال می توانند با سایر اعضای شبکه در تعامل باشند.

منظور از وریفای کردن حساب پی پال چیست؟

بعد از اینکه حساب پی پال خود را افتتاح کردید برای اینکه بتوانید با آن حساب، فعالیت نمایید بایستی حساب خود را تایید کنید. برای تایید حساب پی پال به حساب بانکی واقعی که به حساب پی پال متصل شود، نیاز است. بعد از معرفی حساب بانکی و تایید آن، حساب پی پال ورفاید می شود و کاربران می توانند از امکانات این پلتفرم استفاده نمایند. اگر به دنبال باز کردن حساب پی پال هستید می توانید با کارشناسان خبره ی ما در زیما پی مشورت کنید،

زیما پی صفر تا صد حساب پی پال را برای شما عزیزان انجام می دهد. همچنین برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در زمینه ی پی پال می توانید از طریق لینک زیر به بلاگ های موجود در سایت زیماپی در مورد پی پال مراجعه بفرمایید.

حساب پی پال

افتتاح حساب پی پال در ایران چه مشکلاتی دارد؟

به دلیل تحریم هایی که بر کشور ما اعمال شده است، خدمات پی پال در ایران ارائه نمی شود و برای دسترسی به خدمات این پلتفرم به فیلترشکن نیاز خواهد بود. همچنین برای وریفاید کردن حساب پی پال خود به داشتن یک حساب بانکی معتبر در خارج از ایران نیاز خواهید داشت.

مزیت های داشتن حساب پی پال چیست؟

  • واریز پول به هر نقطه از جهان
  • امکان واریز پول برای خرید آنلاین از طریق سایت های خارجی
  • امکان دریافت پول از سراسر جهان
  • امکان فروش محصول خود را در سطح بین المللی خواهید داشت.
  • امکان ایجاد درگاه پرداخت ارزی برای شما فراهم می شود.

کرک شدن حساب پی پال به چه معنا است؟

حساب اکانت پی پال و سیستم واریز و پرداخت آن از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. معنا و مفهوم کرک شدن حساب پی پال با هک شدن اکانت یکسان است و شامل اکانت هایی می شود که طی فرآیندهایی تحت سو استفاده و کلاهبرداری قرار گرفته اند. معمولا اکانت های پی پالی کرک می شوند و مورد کلاهبرداری و سو استفاده قرار می گیرند که دارنده ی حساب آن ها سهل انگاری هایی از خود نشان داده است.

هکری که اکانت پی پال را کرک می کند کرکر پی پال نامیده می شود، این فرد از روش هایی مشابه با روش های هک حساب کاربری همانند ساخت صفحات وب جعلی اطلاعات مورد نیاز خود را از دارنده ی حساب پی پال دریافت می کند و از این طریق روند کرک شدن حساب پی پال را انجام می دهد. لازم به ذکر است که اکانت های پی پال کرک شده با قیمت های پایینی توسط کرکرها به فروش می رسند. اما لازم است به خریداران این اکانت های کرک شده چراغ قرمز و خطری نشان دهیم که علاوه بر اینکه خرید این اکانت ها از لحاظ اخلاقی کار درستی نمی باشد، صاحبان آن ها در اولین فرصت به پی پال در مورد کرک شدن حساب پی پال خود گزارش می دهند و پی پال هم حساب آن ها را در اولین فرصت بلاک می کند و خرید شما ملغی می گردد.

پی پال درآمد حاصل از چه پول هایی را بلاک میکند؟
ادامه مطلب

برای خرید حساب پی پال ایمن و با قیمت مناسب می توانید از خدمات افتتاح حساب پی پال زیماپی استفاده نمایید.

در صورت کرک شدن حساب پی پال بایستی چه کرد؟

اگر حساب پی پال شما کرک شده و به آن دسترسی ندارید، برای جلوگیری از سو استفاده و همچنین پس گرفتن حساب و اکانت خود لازم است کارهایی را انجام دهید که در ذیل به صورت گام به گام به آن ها اشاره می کنیم.

  1. در صورت کرک شدن حساب پی پال شما، این احتمال وجود دارد که سایر اکانت های شما مثل ایمیل، اینستاگرام، فیس بوک، توئیتر و … نیز هک شده باشد، علی الخصوص اگر شما از آن دسته افرادی هستید که برای تمام اکانت ها و حساب های کاربری خود از یک پسورد مشترک استفاده می کنید. پس در صورتی که احتمال می دهید عملیات کرک شدن حساب پی پال شما مثلا از طریق فیسبوک صورت پذیرفته است لازم است تا هر چه سریع تر نسبت به ایمن کردن حساب کاربری خود در فیس بوک هم اقدام نمایید.
  2. بایستی در ابتدا به روشی که هکر برای عملیات کرک شدن اکانت پی پال شما انجام داده است، پی ببرید. اگر کرکر با استفاده از ایمیل، حساب پی پال شما را کرک کرده است و شما همچنان به ایمیل خود دسترسی دارید باید با استفاده از رمز عبور جدید مجددا وارد حساب پی پال خود شوید. اما اگر امکان دسترسی به ایمیل هم از شما سلب شده است باید این موضوع را به پی پال اطلاع دهید تا حساب شما را مسدود و بلاک نماید.
  3. لازم است جهت جلوگیری از کرک شدن حساب پی پال و افزایش ایمنی حساب خود پسورد قدرتمند و ایمنی را انتخاب کنید تا به آسانی برای هر کسی قابل حدس نباشد. اگر اکنون شما حساب پی پالی را در اختیار دارید که از پسورد ایمن و قدرتمندی برخوردار نیست لازم است به بخش سکیورتی اکانت خود بروید و از بخش ادیت گزینه ی پسورد را انتخاب کنید. پسورد انتخابی شما باید دارای حداقل 8 کاراکتر باشد، از تمام کاراکتر ها به صورت ترکیبی استفاده نمایید. در پسورد خود از حروف بزرگ و کوچک و اعداد و حتی نمادها استفاده کنید.
  4. هر چند روز یک بار و ای بسا هر روز، جزییات حساب کاربری پی پال خود را مورد بررسی قرار دهید. چک کنید تا مبادا شخصی به تازگی در حساب کاربری شما اطلاعاتی را دست کاری کرده باشد به عنوان مثال، بررسی کنید که ایمیل شما و یا شماره همراهتان تغییر نکرده باشد.حساب پی پال
  5. تمامی اکانت ها و حساب های کاربری پی پال همواره مورد نظارت سازمانی قرار می گیرند و تمامی فعالیت هایی که شما در حساب شخصی پی پال خود انجام می دهید در این صفحه ثبت می شود. همین ویژگی باعث می شود تا شما به سادگی بتوانید متوجه فعالیت های مشکوک در حساب کاربری خود شوید و بررسی کنید که آیا بدون اطلاع شما کسی توانسته است در صفحه ی شما کاری انجام دهد یا خیر؟ برای پی بردن به این امر لازم است تا ابتدا به قسمت اکتیویتی لاگ اکانت خود بروید و موارد را با دقت تمام بررسی نمایید. در صورت مشاهده ی هر گونه مورد مشکوک در حساب کاربری خود به سادگی می توانید روی گزینه ی Report This as Unauthorized link کلیک کنید و از این طریق، پی پال را از این موضوع مطلع نمایید تا آن ها باعث جلوگیری از کرک شدن اکانت پی پال شما بشوند.
  6. برای افزایش امنیت حساب کاربری خود و جلوگیری از کرک شدن حساب پی پال خود به سادگی می توانید از قابلیت های امنیتی پی پال استفاده نمایید. برای این کار کافی است تا به بخش سکیورتی حساب کاربری خود رفته و برای اکانت خود سوال امنیتی تعبیه نمایید تا با این کار به حساب کاربری شما یک لایه ی امنیتی مازاد افزوده شود و برای کرک شدن اکانت پی پال پیش روی کرکر مانعی قرار بگیرد.
  7. بسیاری از هکرها و کرکرها برای کرک شدن اکانت پی پال دست به کارهای مختلفی می زنند از جمله اینکه ممکن است تلفن همراه و یا کامپیوتر شما را به انواع برنامه های مخرب و تروجان ها آلوده کنند. برای حفظ امنیت سیستم خود شما نیاز دارید یک آنتی ویروس ایمن و قدرتمند را نصب کنید تا به سادگی سیستم خود را از وجود این مخرب ها پاک نموده و به جلوگیری از کرک شدن اکانت پی پال خود کمک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

5ویژگی گیفت کارت اپل
کارت های اعتباری ارزی

5 ویژگی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل (Apple Gift Card) یک کارت هدیه است که توسط شرکت اپل به مشتریان عرضه می ‌شود. با استفاده از این کارت هدیه می‌ توانید اعتباری را در حساب اپل خود بارگذاری کرده و از آن برای خرید اپلیکیشن ‌ها، بازی ‌ها، موسیقی، فیلم ‌ها و سایر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اپل (App Store، iTunes Store، Apple Music و Apple Books) استفاده کنید.

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
آموزشی

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.