گیفت کارت کالاف دیوتی موبایل چیست؟

کالاف دیوتی

اشتراک گذاری مطلب

اگر بخواهیم مختصرا توضیح دهیم، گیفت کار یک کارت هدیه فیزیکی با اعتباری غیرنقدی است که به عنوان جایگزینی برای پول نقد در نظر گرفته شده‌است. دارنده گیفت‌کارت می تواند به اندازه اعتبار کارت خود، در فروشگاه‌های آنلاین مربوطه خرید کند. معمولا گیفت کارت ها تاریخ انقضا ندارند و بعد از تمام شدن اعتبار بدون استفاده می باشند.باماهمراه باشید تا گیفت کارت کالاف دیوتی رابررسی نماییم.

ارزش گیفت کارت‌های اعتباری بسته به کدی می‌باشد که روی آن نوشته شده یا اینکه هنگام خرید این کد به شما از طریق سایت فروش داده می شود. پس از وارد کردن این کد در قسمت ردیم اکانت خود مبلغ اعتبار نوشته شده روی کارت به اکانت شما واریز شده و به‌راحتی میتوانید ازآن استفاده کنید.

انواع گیفت‌کارت

همانطور که می‌دانید انواع مختلفی از گیفت‌کارت موجود می‌باشد، بطور مثال:

  • کارت هدیه آیتونز iTunes
  • کارت هدیه گوگل پلی Google Play
  • کارت هدیه آمازون Amazon
  • کارت هدیه ایگس باکس Xbox
  • کارت هدیه پلی استیشن PlayStation
  • کارت هدیه مایکروسافت Microsoft

و…

در این بلاگ قرار است با گیفت‌کارت (خرید سی‌پی) کالاف‌ دیوتی بیشتر آشنا شویم.

کالاف دیوتی چیست؟

بدون شک اگر از علاقمندان بازی‌های اکشن در سبک بتل رویال باشید، نام کالاف‌ دیوتی را شنیده‌اید.کالاف‌ دیوتی بازی هیجان انگیزی است که شما در آن امکان تشکیل تیم دارید و می‌توانید به صورت تیمی به جنگ دشمنانتان بروید.

این بازی برای اولین‌بار در سال 2003 به بازار ارائه شد و چنان مورد پسند گیمرها و مخاطبان قرار گرفت که در همان ماه های ابتدایی انتشار به سرعت محبوبیت پیدا کرد و توانست به صدر فروشگاه های Google Play و Apple App Store برسد.

بازی کالاف‌ دیوتی موبایل با نام فارسی ندای وظیفه موبایل (عنوان لاتین  Call of Duty ) یکی از جذاب ترین بازی های موبایلی است که از گرافیک بی نظیری دارد و جزو برترین بازی های در حال حاضر مارکت های مختلف می باشد. این بازی اکشن اول شخص، برای علاقمندان به مجموعه بازی Call of Duty بهترین انتخاب بوده و به شما این امکان را می دهد تا این بازی را در دستگاه موبایلتان نصب کرده و با میلیون ها نفر در سراسر دنیا بازی کنید.

نحوه کار با پی‌پال در ایران چگونه است؟
ادامه مطلب

از جمله ویژگی بازی جذاب بازی کالاف‌ دیوتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ویژگی‌های جذاب بازی کالاف‌ دیوتی

  • امکان رقابت گروهی و دریافت جوایز
  • به دست اوردن سلاح ها، مهمات و لوازم
  • امکان بهره مندی از نقشه های مختلف و هیجان
  • بهینه سازی شده برای موبایل و پلت فرم های اندروید و iOS
  • امکان نبرد در حالت های بازی چند نفره و زامبی
  • امکان بازی به صورت قبیله ای و رقابت با یکدیگر

 

سی‌پی کالاف‌دیوتی

سی‌پی پول رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل می‌باشد که با آن می‌توانید از امکانات این بازی به‌طور ویژه‌ای بهره ببرید. هم‌چنین با دریافت سی‌پی می‌توانید بتل‌پس بازی را خریداری کنید و در هر سیزن اسکین و گان‌های اپیک بگیرید. نکته دیگر اینکه شما با خرید سی‌پی اکانتتان را ارزشمند‌تر کرده و بعدا می‌توانید اکانتتان را با قیمت چند برابر بفروشید.

ویژگی سی‌پی کالاف دیوتی موبایل چیست؟!

  • ارتقا اکانت شما به حالت پریمیم و پریمیم‌ پلاس
  • کسب درآمد از طریق استریم
  • فروش اکانتتان با قیمت بالاتر
  • فعال شدن اسپین‌های اپیک

سی‌پی را از کجا خریداری کنیم؟!

سی پی کالاف دیوتی، در فروشگاه های مختلف با قیمت های متفاوتی عرضه می‌شود. برخی با قیمت های بسیار ارزانی سی­پی را به فروش می رسانند و برخی دیگر دارای قیمت های بالاتری هستند، حتما توجه کنید سی‌پی کالاف دیوتی را از فروشگاهی معتبر تهیه کنید.

کلام آخر

اگر شما هم قصد خرید سی‌پی کالاف دیوتی را دارید، می‌توانید با خیالی آسوده از زیماپی تهیه فرمایید. کارشناسان ما در زیماپی با پشتیبانی 24 ساعت در تلاشند تا با ارائه بهترین خدمات، رضایت شما خریداران محترم را جلب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

5ویژگی گیفت کارت اپل
کارت های اعتباری ارزی

5 ویژگی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل (Apple Gift Card) یک کارت هدیه است که توسط شرکت اپل به مشتریان عرضه می ‌شود. با استفاده از این کارت هدیه می‌ توانید اعتباری را در حساب اپل خود بارگذاری کرده و از آن برای خرید اپلیکیشن ‌ها، بازی ‌ها، موسیقی، فیلم ‌ها و سایر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اپل (App Store، iTunes Store، Apple Music و Apple Books) استفاده کنید.

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
آموزشی

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.