گیفت کارت نتفلیکس هدیه دهید + 2 نوع گیفت کارت

گیفت کارت نتفلیکس هدیه دهید

اشتراک گذاری مطلب

گیفت کارت نتفلیکس، یک کارت هدیه است که شما می‌توانید آن را به دوستان یا خانواده‌تان هدیه دهید تا بتوانند اشتراک نتفلیکس بخرند. با استفاده از این کارت، می‌توانید یک مبلغ خاصی را به حساب نتفلیکس خود یا دوستان و خانواده‌تان اضافه کنید. همچنین از طریق این کارت، می‌توانید مدت زمان اشتراک خود را نیز تمدید کنید.

گیفت کارت‌ نتفلیکس یکی از روش‌های خرید حساب کاربری Netflix است. این گیفت کارت‌ها به صورت الکترونیکی و فیزیکی عرضه می‌شوند و می‌توانند به صورت هدیه به دیگران داده شوند یا برای خودتان خریداری کنید.

نوع اول گیفت کارت Netflix گیفت کارت پیش‌پرداخت است. با خرید این گیفت کارت، مبلغ مشخصی پیش پرداخت می‌شود که با آن می‌توانید حساب کاربری Netflix خود را شارژ کنید. این نوع گیفت کارت‌ها به صورت فیزیکی و الکترونیکی در بازار موجود است.

نوع دوم گیفت کارت نتفلیکس، گیفت کارت اشتراک است. با خرید این گیفت کارت، مدت زمان استفاده از سرویس Netflix به صورت اشتراک رایگان، به هدیه گرفته می‌شود. این نوع گیفت کارت نیز به صورت فیزیکی و الکترونیکی در بازار موجود است.

گیفت کارت نتفلیکس چیست؟

در هر دو نوع گیفت کارت، شما می‌توانید مبلغ مشخصی را پیش پرداخت کرده و بسته اشتراک مناسب خود را انتخاب کنید. سپس با استفاده از کد گیفت کارت، حساب کاربری Netflix خود را تأمین کنید و از محتوای آن لذت ببرید.

درباره نتفلیکس

در این مطلب می‌توانید درباره نتفلیکس و طریقه پرداخت ارزی در آن بیشتر بخوانید:

چرا گیفت کارت نتفلیکس بخریم؟

خرید گیفت کارت نتفلیکس به شما این امکان را می‌دهد تا به سرویس استریمینگ فیلم و سریال نتفلیکس دسترسی پیدا کنید. برخی از مزایای استفاده از این گیفت کارت عبارتند از:

1- راحتی و سادگی: خرید گیفت کارت نتفلیکس بسیار ساده است و نیازی به وارد کردن اطلاعات بانکی یا کارت اعتباری ندارید.

2- هدیه دادن: می‌توانید گیفت کارت نتفلیکس را به عنوان هدیه به دوستان و خانواده خود اهدا کنید.

3- مدیریت هزینه‌ها: با استفاده از گیفت کارت نتفلیکس، شما می‌توانید مبلغی را در نظر بگیرید و با استفاده از آن، از اینکه هزینه‌های خود را بیشتر از حد نمی‌برید، مطمئن شوید.

مزایای افتتاح حساب پی پال
ادامه مطلب

4- زمان انقضای طولانی: گیفت کارت نتفلیکس دارای زمان انقضای طولانی است که شما می‌توانید به مدت یک تا دو سال از آن استفاده کنید.

5- عدم نیاز به عضویت برای خرید محصولات دیگر: با استفاده از این گیفت کارت، شما نیازی به عضویت در سرویس نتفلیکس ندارید و می‌توانید محصولات دیگر را با آن خریداری کنید.

گیفت کارت نتفلیکس چند نوع دارد؟

چگونه گیفت کارت نتفلیکس بخریم؟

خرید گیفت کارت نتفلیکس بسیار ساده است و می‌توانید این کار را به چندین روش انجام دهید.

1- خرید آنلاین: می‌توانید به وب‌سایت‌های مختلفی مراجعه کنید که گیفت کارت نتفلیکس را به فروش می‌رسانند، مثل Amazon و Walmart.

2- خرید از فروشگاه‌ها: می‌توانید به فروشگاه‌هایی مانند Walmart، Target و Best Buy مراجعه کنید و گیفت کارت را از آن‌جا خریداری کنید.

3- خرید از سوپرمارکت‌ها: برخی از سوپرمارکت‌ها مانند Safeway و Kroger نیز گیفت کارت نتفلیکس را به فروش می‌رسانند.

4- خرید از شبکه‌های خدمات پستی: می‌توانید به شبکه‌های خدمات پستی مانند UPS، FedEx و USPS مراجعه کنید و گیفت کارت را از آن‌جا خریداری کنید.

بعد از خرید گیفت کارت نتفلیکس، باید روی صندلی‌ای که در سایت Netflix.com/giftcards قرار دارد، وارد کد هدیه شوید. پس از وارد کردن کد، حساب Netflix شما بلافاصله ویژگی‌ها و محتوای آنلاین را فعال می‌کند.

اما در ایران با توجه به تحریم‌ها و موانعی برای ارتباطات بین‌المللی، ما نمی‌توانیم به طور مستقیم از بسترهای بین‌المللی خریداری کنیم.

گیفت کارت نتفلیکس الکترونیکی نیز هست

زیماپی گیفت کارت نتفلیکس را به شما هدیه می‌دهد

زیماپی، ارائه دهنده خدمات ارزی بین‌المللی می‌تواند پرداخت ارزی گیفت کارت نتفلیکس را برای شما راحت و سریع انجام دهد و شما می‌توانید این هدیه منحصر به فرد را به دوستان و آشنایان خود بدهید.

چگونه؟

  1. از سایت زیماپی وارد پنل کاربری خود شوید یا وارد اپلیکیشن زیماپی شوید.
  2. از بخش خدمات گزینه پرداخت ارزی بین‌المللی را انتخاب کنید.
  3. اگر از نسخه سایت استفاده می‌کنید، در این مرحله آدرس سایت پرداختی و اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید اما اگر از اپلیکیشن زیماپی استفاده می‌کنید، روی قسمت «گیفت کارت نتفلیکس» کلیک کنید و طبق مراحل پیش بروید.
  4. بعد از اینکه سفارشتان ثبت شد، تیم پشتیبانی زیماپی برای هماهنگی‌های بیشتر با شما تماس خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

5ویژگی گیفت کارت اپل
کارت های اعتباری ارزی

5 ویژگی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل (Apple Gift Card) یک کارت هدیه است که توسط شرکت اپل به مشتریان عرضه می ‌شود. با استفاده از این کارت هدیه می‌ توانید اعتباری را در حساب اپل خود بارگذاری کرده و از آن برای خرید اپلیکیشن ‌ها، بازی ‌ها، موسیقی، فیلم ‌ها و سایر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اپل (App Store، iTunes Store، Apple Music و Apple Books) استفاده کنید.

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
آموزشی

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.