مزایای افتتاح حساب پی پال

حساب پی‌ پال به چه حسابی گفته می شود؟

اشتراک گذاری مطلب

امروزه هر شخصی که به دنبال کسب درآمد در صحنه ی بین الملل باشد مطمئنا با حساب پی پال آشنا است. این درگاه بین المللی امن و معتبر به منظور انجام مبادلات مالی مثل نقل و انتقالات پول، پرداخت آنلاین و … مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر، بالغ بر 200 میلیون کاربر فعال در اقصی نقاط جهان دارد و به عنوان قدرتمندترین سیستم جهانی آنلاین واریز و برداشت پول شناخته می شود و با وجود رقبای بسیار زیادی که دارد توانسته جای پای خود را محکم نماید.

اگر شما نیز به دنبال کسب اطلاعاتی پیرامون مزایای افتتاح حساب پی پال می باشید؛ راه را درست آمده اید، پس تا انتهای این بلاگ با ما همراه باشید تا به جواب سوالاتتان دست یابید.

حساب پی‌ پال به چه حسابی گفته می شود؟

در ابتدا لازم است تا شما را با مفهوم پی پال آشنا سازیم. اگر بخواهیم خیلی ساده به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم که در حقیقت حساب پی پال یک حساب مجازی بانکی می باشد. نکته ی بسیار جالبی که باید در نظر بگیریم این است که در حساب پی پال ایمیل شما در نقش شماره حساب ظاهر می شود. برای  افتتاح حساب پی پال در ابتدا باید یک اکانت یا حساب کاربری ایجاد کنید. این حساب لیست بلند بالایی از ارزهای معتبر و مطرح دنیا از جمله دلار امریکا، یورو و … را تحت پوشش قرار می دهد و کاربران می توانند هر مبلغی را که می خواهند به حساب فرد دیگری در نقطه ی دیگری از جهان واریز نمایند. کاربران با مراجعه به سایت رسمی پی پال (PayPal) می توانند نسبت به افتتاح حساب شخصی برای خود اقدام نمایند. برای ایجاد حساب کاربری نیاز به ایمیل و اطلاعات شرکتی و یا شخصی می باشد.

برای جلوگیری از ایجاد اکانت های فیک و جعلی، مراحل راستی آزمایی و اعتبارسنجی جهت افتتاح حساب در پی پال منظور شده است. شما بایستی حساب کاربری خود را در پی پال به یک حساب بانکی معتبر خارجی متصل نمایید. این کار را می توانید توسط مستر کارت یا ویزا کارت هم انجام دهید. پس از وریفای شدن حساب کاربری پی پال، کاربران قادر به انجام تعاملات بانکی و نقل و انتقالات ارزی در سراسر جهان خواهند بود و کاربران پس از این مرحله به عنوان یکی از اعضای شبکه ی منسجم و گسترده ی پی پال می توانند با سایر اعضای شبکه در تعامل باشند. پی پال را می توان جز روش های ساده و پر سرعت به منظور نقل و انتقال آنلاین پول به حساب آورد. با استفاده از پی پال به سادگی می توانید پول خود را به دوستان خود انتقال دهید و یا اینکه آن را برای خرید اقلام مختلف در سایت های جهانی استفاده نمایید.

پشتیبانی حساب پی پال به چه صورت می باشد؟

یکی از مزایای افتتاح حساب پی پال، بهره مندی از خدمات پشتیبانی این پلتفرم می باشد. بهره بردن از خدمات پشتیبانی پی پال به هیچ عنوان دشوار نیست چرا که شما به عنوان کاربر پی پال به سادگی می توانید از طریق تلفن و یا چت آنلاین به سیستم پشتیبانی پی پال دسترسی پیدا کنید. بدین صورت که می توانید از طریق تلفن ثابت یا همراه متصل به حساب پی پال با پی پال تماس حاصل نموده و یا از دستیار پیام و مرکز راهنمای آنلاین بهره ببرید. لازم به ذکر است که مرکز راهنمایی آنلاین پی چال، دارای مقالات متعدد و متنوع در مورد تمام موضوعات مرتبط با پی پال می باشد و شما از طریق یک نماینده به صورت چت آنلاین، چت نمایید و پاسخ سوالاتتان را دریافت کنید. همچنین به سادگی می توانید از طریق مرکز حل و فصل و نیز انجمن پی پال با این مجموعه ارتباط برقرار کنید ولی شایان ذکر است که سرعت خدمت رسانی این دو بخش به اندازه ی بخش پشتیبانی بالا نمی باشد. برای دریافت کمک آنلاین از پی پال، در ابتدا لازم است تا به حساب کاربری خود وارد شده و به انتهای صفحه رفته و با کلیک بر روی گزینه ی تماس با ما به مرکز راهنمایی وارد شوید. راه دیگری که برای دسترسی به این بخش وجود دارد استفاده از لینک www.paypal.com/us/smarthelp/home می باشد که با کلیک بر روی آن صفحه ی مربوط به مرکز راهنمایی و پشتیبانی باز می شود. در این بخش می توانید از میان مقالات موجود، مقالات مرتبط با سوال خود را بیابید و آن ها را مطالعه بفرمایید. راه دیگر استفاده از گزینه ی پیام به ما می باشد، در این بخش شما می توانید به صورت تلفنی، لایو چت و یا پیام رسانی با کارشناسان بخش پشتیبانی پی پال ارتباط برقرار کنید. امکان برقراری ارتباط تلفنی و لایو چت همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر وجود دارد.

حساب پی پال چه مزایا و معایبی دارد؟

حساب پی پال دارای چه انواعی می باشد؟

حساب‌ شخصی یا (Personal Account)

این نوع حساب اغلب مناسب افرادی است که اهل خرید آنلاین و نقل و انتقال پول برای دیگران هستند. حساب پی پال شخصی پلتفرمی امن و در عین حال سریع می باشد و از طریق آن می توان خدمات آنلاین و … دریافت کرد. پس از ورود به سایت پی پال، تنها کافی است اطلاعات شخصی خود همانند نام و نام خانوادگی، شماره کارت، ایمیل آدرس، شماره تلفن را وارد کنید. پس از این مرحله، به سادگی حساب پی پال شخصی شما ساخته می شود و می توانید از امکانات منحصر به فرد آن استفاده کنید.

در این نوع حساب علاوه بر سیو و ذخیره کردن پول به سادگی می توانید خرید اینترنتی انجام دهید و یا مبلغ مورد نظرتان را برای افراد مختلف در سراسر جهان واریز نمایید. با استفاده از این حساب به سادگی می توانید از سایت های قدرتمند جهانی همانند آمازون، علی بابا و … خریدهای خود را انجام دهید. یکی از کاربردهای اصلی این حساب پرداخ های آنلاین می باشد.

حساب‌ بیزینس یا  (Business Account)

حساب پی پال بیزینس در واقع، تمام مزایای پی پال شخصی را دارا می باشد، علاوه بر آن مزایای دیگری نیز دارد که قصد داریم به آن ها اشاره کنید تا به سادگی با مقایسه ی این دو حساب به تفاوت پی پال شخصی با اکانت بیزینس پی ببرید. بر خلاف پی پال شخصی، اکانت بیزینس بیشتر مناسب تجار و بازرگانان می باشد. از طریق این حساب، صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک قادر خواهند بود تا حداکثر به ۲۰۰ نفر از پرسنل خود به منظور بررسی روش های پرداخت، انبارداری و … اجازه ی دسترسی دهند. یکی از امکانات مهم این حساب، امکان بررسی فروش روزانه می باشد و این حساب را به سادگی می توانید به نام شرکت خود افتتاح نمایید. حساب بیزینس نسبت به حساب شخصی از امکانات بیشتری برخوردار است. به عبارتی علاوه بر داشتن کلیه ی امکانات و قابلیت های حساب شخصی دارای دسترسی های بیشتر و بهتری برای کاربران خود می باشد و مناسب ترین آیتم و گزینه برای آن دسته از افراد و کسب و کارهایی است که از پی پال برای تجارت و معاملات آنلاین استفاده می نمایند. از جمله مهم ترین قابلیت های این حساب امکان پرداخت به بیش‌ از دویست نفر به صورت همزمان می باشد و بهترین گزینه برای اخذ و گرفتن درگاه پرداخت پی پال در میان حساب های تجاری می باشد؛ می توان آن را جز تفاوت های انواع حساب پی پال به حساب آورد.

هر کدام از حساب های پی پال تفاوت هایی با یکدیگر دارند و با بررسی تفاوت انواع حساب پی پال می توانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید یکی از تفاوت های میان انواع حساب پی پال بدین صورت می باشد که از همان  ابتدا در حساب ‌های بیزنس قادر خواهید بود تا تمام اطلاعات مورد نیاز برای تایید و وریفای (آدرس، قبض محل زندگی و…) را ارسال نموده؛ اما برای حساب ‌های شخصی این امکان در ابتدا برای تمام مدارک در دسترس نیست و پی پال به مرور از شما درخواست می‌ کند تا این روند را به انجام برسانید. همچنین با استفاده از برخی افزونه های وردپرس برای وب سایت خود درگاه پی پال بسازید البته این امر پیشنهاد نمی شود چرا که ماهیت حساب های شخصی به منظور ساخت درگاه نمی باشد. با استفاده از هر دو نوع حساب شخصی و بیزینسی در بعضی کشورها از جمله امریکا قادر خواهید بود تا برای خانواده و دوستان خود گیفت ارسال نمایید.

حساب پی پال چه مزایا و معایبی دارد؟

حساب تازه تاسیس پی پال

به محض ایجاد حساب پی پال شما صاحب یک حساب تازه تاسیس خواهید شد. از آن جایی که پی پال شرکت قدرتمند و شناخته شده ای است برای حفظ امنیت کاربران خود بر روی حساب های تازه تاسیس خود حساسیت بیشتری قائل است و افراد با حساب تازه تاسیس لازم است تا در هنگام کار کردن با حساب خود و انجام تراکنش های مالی شرایطی را رعایت نمایند. یکی از این شرایط که شما به عنوان صاحب حساب تازه تاسیس می بایست رعایت نمایید این است که در دو ماهه ی ابتدایی کار خود بیشتر از ۵۰۰ یورو با پی پال تراکنش انجام ندهید و مبلغ تراکنش را به مرور افزایش دهید تا پی پال به حسابتان مشکوک نشود. پس لازم است تا در ابتدای فعالیت در پی پال دقت لازم را مبذول فرمایید.

حساب کارکرده‌ی پی پال

پی‎ پال یک سیستم مالی به شدت سختگیر است و همین سختگیری‎ ها موجب شده که پی ‎پال در حال حاضر از امن ‎ترین سیستم‎ های پرداختی دنیا باشد و افتتاح حساب پی پال برای کاربران دارای مزایایی باشد. چالش ‎های استفاده از این سرویس با وجود این سخت‎گیری ‎ها برای کاربر ایرانی دو چندان شده ولی یکی از مواردی که حساسیت پی ‎پال را کاهش می ‎دهد، استفاده از حساب‎ های کانفیرم شده و به اصطلاح فول وریفای شده است که هر کدام از آن ها تفاوت هایی با یکدیگر دارند و با بررسی تفاوت انواع حساب پی پال می توانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید. همان طور که از لحاظ عقلانی و منطقی درست به نظر می رسد بسیاری از خدمات و ویژگی های برای حساب های کاملا تایید شده فعال هستند و صاحبان حساب کارکرده ی پی پال از این خدمات بهره می برند. برای فعال شدن این خدمات لازم است تا مدتی با حساب پی پال خود کار نموده و از آن استفاده نمایید. البته اگر شما از همان ابتدا اقدام به خرید یک حساب کارکرده نمایید از همان ابتدای امر می توانید از این خدمات استفاده نموده و بهره ببرید.

آشنایی با قابلیت های اکانت پریمیوم لینکدین
ادامه مطلب

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که تایید شدن حساب کارکرده ی پی پال به منظور افزایش امنیت کاربران است. در هنگام ارسال و دریافت پول، وضعیت تایید شده در حساب شما در حقیقت مهر تاییدی بر امنیت است. با استفاده از این نماد وریفای این موضوع به سایر اعضای پی پال ارائه می شود که شما یک عضو تایید شده و با یک حساب بانکی فعال هستید. این مورد نیز یکی از اساسی ترین تفاوت ها میان انواع حساب پی پال می باشد.

حساب پی پال چه مزایا و معایبی دارد؟

امروزه بسیاری از کسب و کارها برای انجام نقل و انتقالات ارزی و مالی خود نیاز به افتتاح حساب پی پال دارند. با استفاده از افتتاح حساب پی پال قادر خواهند بود از پلتفرم های جهانی همانند آمازون و … خرید نمایند. به اقصی نقاط این کره ی خاکی انتقال پول انجام دهند. در اسرع وقت تراکنش های خود را مدیریت کنند و …. . قابلیت های منحصر به فرد پی پال سبب شده تا غول های جهانی همانند eBay و آمازون نیز برای خدمات پرداخت آنلاین خود از آن استفاده نمایند. اگر بخواهیم شما را با مزایا و معایب پی پال آشنا سازیم لازم است تا به موارد زیر اشاره نماییم:

  • امنیت بسیار بالای پی پال: این پلتفرم جهانی قدرتمند از بالاترین سطح استانداردهای امنیتی و رمزنگاری برخوردار است و به آخرین فناوری های آنتی هک و … مجهز است و به طور خیلی ویژه از اطلاعات مشتریان خود حراست می کند. به دلیل اینکه سرورهای پی پال برای ذخیره ی داده ها و سیستم های مالی از یکدیگر کاملا مجزا می باشند حتی در صورت هک شدن این حساب ها، کلیه ی اطلاعات مشتریان و سرمایه هایشان کاملا در امنیت بوده و از تهاجمات مصون می باشد. همین ویژگی منحصر به فرد سبب شده تا پی پال از رقبای خود حداقل یک سر و گردن بالاتر باشد و مشتریان زیادی از آن استفاده کنند و از مزایای افتتاح حساب پی پال بهره مند شوند.
  • ارسال free یا رایگان پول در پی پال: یکی دیگر از مزایای افتتاح حساب پی پال، نرخ صفر کارمزد معاملات به حساب دوستان و خانواده ی کاربران می باشد وکاربران قادر خواهند بود تا  به صورت کاملا رایگان مبلغی پول را بدون کارمزد و رایگان به یکی از اعضای خانواده و یا دوستانشان در هر جای کره ی خاکی انتقال دهند و این قابلیت تحت عنوان هدیه ی وفاداری به مشتریان و کاربران پی پال تعلق می گیرد. پس چنانچه شما برای انجام معاملات در پلتفرم های رقیب آن، همانند وسترن یونیون کارمزد پرداخت می کنید به سادگی می توانید با افتتاح حساب پی پال از مزایای آن بهره مند شوید و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.
  • محیط کاربری زیبا و کاربر پسند یا user friendly: فضای کاربری پی پال کاملا کاربر پسند و زیبا می باشد و کار کردن با آن بسیار ساده است. کاربران پس از نصب اپلیکیشن یا نرم افزار پی پال بر روی تلفن های هوشمند خود، می توانند به مزایای بی شماری همچون نقل و انتقالات وجه، پرداخت قبوض، خرید مستقیم از سایت های همانند آمازون، eBay و … را انجام دهند و به مدیریت حساب کاربری خود بپردازند. پس شما با مزایای افتتاح حساب پی پال دریچه ی جدیدی را پیش روی خود تجربه خواهید نمود. همچنین برای حفظ و حراست بیشتر از دارایی و حساب خود می توانید از رمزهای مخصوص خود همانند اثر انگشت و یا کد استفاده نمایید تا به جز شما هیچ شخص دیگری نتواند وارد حساب کاربری شما شود.
  • بهره مندی از تخفیفات استثنایی پی پال: یکی دیگر از مزایای افتتاح حساب پی پال دسترسی به تخفیف های خاص و ویژه ی این پلتفرم می باشد. پی پال را به جرات می توان یکی از مشتری مدارترین پلتفرم ها دانست چرا که برای قدردانی از وفاداری مشتریان و همچنین ترغیب آن ها به انجام تراکنش های بیشتر، برای آن ها تخفیفات و خدمات ویژه ای در نظر می گیرد به عنوان مثال؛ برای خرید از فروشگاه های مختلف و معتبر، به مشتریان وفادار خود کدهای شگفت انگیز تخفیف ارائه می دهد. پس استفاده از کدهای تخفیف مختلف نیز یکی از مزایای افتتاح حساب پی پال می باشد.

هر پلتفرمی در کنار مزایایی که دارد دارای معایبی نیز می باشد. پی پال نیز از این قاعده مستثنی نیست، چنان چه بخواهیم معایب پی پال را برای شما عزیزان بازگو کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • از دست رفتن قانون 75 حقوق مصرف کننده: پی پال دارای قانونی می باشد که اگر شخصی یک کالا را که بالای 100 پوند ارزش دارد، خریداری کند؛ در هنگام خرید از طریق پی پال قسمتی از قانون 75 حق مصرف کننده ی خود را از دست می دهد. قانون 75 حقوق مصرف کننده بدین صورت است که چنان چه شخصی هزینه ای بین 100 تا 3000 پوند با کارت های اعتباری بپردازد، این قانون از سرمایه ی خریدار حفاظت می کند. لازم به ذکر است که قانون ۷۵ حقوق مصرف‌ کننده زمانی قابل استفاده می باشد که ارتباطی مستقیم بین بدهی (کارت اعتباری) و خرید محصول وجود داشته باشد. همچنین باید بدانید که این قانون شامل پرداخت اقساط یا وام با استفاده از حساب پی پال نمی گردد.

حساب پی پال چه مزایا و معایبی دارد؟

  • به ازای خدماتی که به شما ارائه می شود، ملزم به پرداخت هزینه خواهید بود: اگرچه نقل و انتقالات وجه برای دوستان و خانواده ی شما با استفاده از پی پال رایگان می باشد و این مورد یکی از مزایای افتتاح حساب پی پال محسوب می شود اما اگر قصد استفاده از سایر خدمات این پلتفرم را داشته باشید ملزم به پرداخت هزینه خواهید بود، به عنوان مثال؛ چنان چه شما از پی پال برای خریدهای اینترنتی خود از eBay استفاده می نمایید ملزم به پرداخت هزینه ی 5 الی 10 درصدی بابت مالیات بر ارزش افزوده هستید.
  • انسداد حساب های پی پال: در کنار مزایای افتتاح حساب پی پال، لازم است این نکته را متذکر شویم که برخی کاربران گزارش کرده اند که حساب کاربری آن ها در پی پال بدون هیچ گونه دلیل موجهی مسدود شده است. البته باید به این نکته نیز توجه نمود که هر شرکتی خط

    مشی و موارد و الگوریتم های امنیتی خاص خود را دارد که با استفاده از آن کلیه ی کاربران خود را رصد می کند و چنان چه شخصی آن خط مشی ها را رعایت نکند به منظور حراست و امنیت بالاتر آن حساب کاربری را مسدود می سازد. با مسدود شدن حساب، به هیچ کدام از مزایای افتتاح حساب پی پال دسترسی نخواهید داشت و حساب های بانکی شما نیز بسته خواهد شد و این روند تا زمانی که برای رفع مشکل اقدام نمایید ادامه خواهد داشت.

آیا مجموعه ی زیماپی می تواند فرآیند افتتاح حساب پی پال را انجام دهد؟

پاسخ این سوال، مثبت است. چنانچه شما عزیزان برای انجام معاملات خود و یا خریدهای بین المللی به فکر افتتاح حساب پی پال باشید می توانید درخواست خود را در حساب کاربری خود در اپلیکیشن و یا سایت مجموعه ی  زیماپی ثبت نمایید تا کارشناسان ما پس از بررسی با شما تماس حاصل نمایند. مفتخریم بگوییم که مجموعه ی زیماپی در کوتاه ترین زمان ممکن و با امنیت بسیار بالا قادر است تا برای شما عزیزان به افتتاح حساب پی پال و یا اخد مستر کارت، کردیت کارت و … بپردازد.  برای بهره مندی از خدمات بی شمار مجموعه ی عظیم زیماپی می توانید از کیف پول چند ارزی استفاده کنید و از نرخ پایین کارمزد انتقال وجه و پشتیبانی شبانه روزی و آنلاین این مجموعه لذت ببرید.

آیا مجموعه ی زیماپی می تواند فرآیند افتتاح حساب پی پال را انجام دهد؟

سخن نهایی

امروزه علی الخصوص پس از شیوع کرونا، کسب و کارهای آنلاین و فرا مرزی رونق بیشتری گرفت و افراد برای حضور در صحنه های بین المللی به سمت افتتاح حساب پی پال روی آوردند و همین امر سبب گسترش کسب و کارها گردید. مزایای افتتاح حساب پی پال بر هیچ کس پوشیده نیست و هر کسی که بخواهد در صحنه های جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد باید به سمت و سوی آن گام بردارد. در این مقاله سعی کردیم تا به شما عزیزان دید کامل و جامعی پیرامون مزایای افتتاح حساب پی پال و مفهوم آن ارائه دهیم و شما را با معایب و مزایای آن آشنا سازیم. همچنین برای آن دسته از عزیزانی که علاقه مند به فراگیری و کسب اطلاعات مختلف در کیف پول های چند ارزی و آنلاین، بازار فارکس، کسب درآمد از طریق وردپرس، کسب درآمد ارزی و دلاری  و …  می باشند، پیشنهاد می دهیم که به بخش مقالات در سایت زیماپی مراجعه نموده و با جست و جوی بلاگ مورد نظر خود نسبت به مطالعه ی آن اقدام نمایند. این مژده را می دهیم که مجموعه ی بزرگ زیماپی با افتخار می تواند به شما عزیزان در زمینه های زیر یاری رساند:

  • افتتاح حساب پی پال
  • افتتاح حساب های ارزی بین المللی
  • دریافت مستر کارت و ویزا کارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

5ویژگی گیفت کارت اپل
کارت های اعتباری ارزی

5 ویژگی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل (Apple Gift Card) یک کارت هدیه است که توسط شرکت اپل به مشتریان عرضه می ‌شود. با استفاده از این کارت هدیه می‌ توانید اعتباری را در حساب اپل خود بارگذاری کرده و از آن برای خرید اپلیکیشن ‌ها، بازی ‌ها، موسیقی، فیلم ‌ها و سایر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اپل (App Store، iTunes Store، Apple Music و Apple Books) استفاده کنید.

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
آموزشی

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.