چگونه موجودی پی پال خود را نقد کنیم؟

نقد کردن پی پال paypal zimapay

اشتراک گذاری مطلب

امروزه پی پال یکی از امن‌ترین، سریع‌ترین روش‌ها برای نقد کردن درآمدهای ارزی شما در دنیاست. به همین جهت، طی سال‌های اخیر به‌ عنوان یک حساب باارزش برای صاحبان کسب‌ وکار آنلاین محسوب می‌شود.

هدف ما در این مقاله این است که به سوال :”چگونه می‌توان پول دریافتی از پی پال را نقد کرد یا به‌ حساب بانکی و کارت خود انتقال داد؟” ، پاسخ دهیم.

امروزه، با حضور ویروس کرونا شرایط کار در سازمان‌ها و شرکت‌ ها به‌ گونه‌ای تغییر یافت که در بسیاری از مشاغل، نیازی نیست تا برخی افراد متخصص که برای سازمان کار می‌کنند، در محیط کار حضور فیزیکی داشته باشند، و می‌توانند کارها را در منزل انجام داده و نتیجه را برای کارفرما ارسال کنند و دستمزد خود را دریافت نمایند.

این نوع از کار، می‌تواند به‌ صورت بین‌المللی برون‌ سپاری شود. در این زمان طبیعتا نیاز به‌ حساب های بانکی بین‌المللی برای انجام اموری مانند پرداخت دستمزد میباشد.

با ما در این مقاله همراه شوید تا به سوالات شما در  زمینه نقد کردن موجودی پی پال پاسخ بدهیم.

در مقالات قبلی به صورت کامل روش های ساخت اکانت پی پال و اطلاعات تکمیلی در مورد این حساب دادخ شده است.

همانطور که میدانید بسیاری از افرادی، که در حوزه‌های بین‌ المللی فعالیت می‌کنند برای خود یک حساب PayPal درست می‌کنند تا وجه دریافتی را به‌ راحتی و با امنیت بالا در کوتاه‌ ترین زمان در حساب خود داشته باشند و همچنین دغدغه‌ ی تبدیل ارز را  از بین ببرند زیرا  پی پال با دریافت کارمزد این کار را انجام می‌دهد.

همتنطور که میدانید در کشور ما برای ایجاد حساب پی پال موانعی وجود دارد: از جمله اینکه به دلیل وجود تحریم‌ها دسترسی به سایت، ساخت اکانت و استفاده راحت از خدمات وجود ندارد.

ما در زیماپی این مشکل را رفع کرده ایم.به این صورت که با یک حساب بانکی خارجی اکانت paypal را ایجاد کردیم.

نقد کردن پی پال

نقد کردن موجودی حساب پی پال

برای نقد کردن پول باید، ابتدا وارد حساب کاربری پی پال خود شوید، و در سمت چپ صفحه، گزینه برداشت پول را انتخاب نمود. سپس مبلغ مورد نظرتان را وارد کرده و طریقه برداشت خود را مشخص نمایید. در آخر نیز برای بررسی دقیق جزئیات یک‌ بار دیگر مراحل را چک کنید.

همان‌ طور که گفته شد راه های زیادی برای برداشت پول وجود دارد که با توجه به شرایط مورد نیاز، باید یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. که در ادامه، هریک از این روش ها را توضیح می‌دهیم.

انتقال ارز پی پال به‌ حساب بانکی

انتقال پول ، به‌ طور مستقیم به‌ حساب بانکی، رایج ترین روش برای برداشت پول از پی پال است.

هر آنچه باید درباره‌ی سرویس نتفلیکس بدانیم!
ادامه مطلب

که مراحل برداشت بصورت زیر است :

ابتدا باید وارد حساب کاربری paypal شد، مقدار مورد نظر و بعد از آن، اطلاعات حساب بانکی که قرار است فرد با آن پول را نقد کند، وارد نموده تا پی پال، مقدار وجه مورد نظر را از موجودی حساب کم، و به‌ حساب بانکی اضافه نماید.

حداقل مقداری که می‌توان از حساب پی پال خارج کرد 1 دلار است.

این نکته فراموش نشود که برای این کار، پی پال کارمزد دریافت نمی‌کند. برای انجام این تراکنش به‌ اندازه یک روز کاری زمان لازم است. باید این نکته را در نظر داشت که ممکن است انجام پردازش توسط بانکی که از شماره‌ حساب آن به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

برداشت با استفاده از مستر کارت نقدی

همچون بقیه روش ها ابتدا لازم است به‌ حساب پی پال خود وارد شوید، مبلغ مورد نظر برداشتی را وارد نموده و در قسمت بعد، کارت‌هایی که می‌توان به‌ وسیله آن‌ها برداشت را انجام داد،  نمایان می‌شود که کارت مورد نظر را برای دریافت پول انتخاب کنید .

paypal  مبلغ مورد نظر را از حساب پی پال شما به کارت منتقل می‌کند. این روش ارسال حدود 30 دقیقه زمان نیاز دارد. کارمزد این سرویس 0.25 دلار است که ممکن است تبدیل به ارزهای دیگر هزینه ای اضافی داشته باشد . تمامی انتقال‌های مالی توسط سایت پی پال مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت وجود مشکل، عملیات برداشت متوقف می‌شود.

مستر کارت نقدی پی پال

نکته قابل توجه این است که این کارت فقط برای کاربران آمریکایی قابل‌ استفاده است. پی پال به کاربران خود توصیه می‌کند که کارت‌های مخصوص paypal را به‌ عنوان سریع‌ترین روش برای برداشت پول استفاده نمایند.

این روش نقد کردن در اکثر خود پردازهای آمریکا انجام شدنی است. البته، برای انجام این عملیات کارمزد دریافت می‌شود و میزان برداشت روزانه آن حداکثر 400 دلار است.

چک 

یکی دیگر از روش‌های نقد کردن دلار پی پال، دریافت چک است. این فرآیند در آمریکا بین یک تا دو هفته زمان می‌برد. در حالی‌ که در کشورهای دیگر، این زمان به حدود 6 هفته  هم تبدیل می‌شود. هزینه صدور هر چک 1.50 دلار است.

جهت انجام این روش  همچون مراحل قبل ابتدا به‌ حساب کاربری paypal خود وارد شده، سپس روی گزینه‌ی “Transfer Money “کلیک نموده و در آخر “Request a Check by mail instead” را انتخاب کرد.

نقد کردن پی پال

شما میتوانید در صورتی که درآمد ارزی از منبع معتبری دارید برای نقد کردن آن کارشناسان ما در زیماپی تماس حاصل نمایید. و یا در صورتی که نیاز به شارژ کردن و یا افتتاح حساب پی پال خود دارید به قسمت خدمات سایت زیماپی مراجعه نمایید.

2 پاسخ

  1. سلام من چند تا بازی خارجی نصب کردم و انلاین بازی میکنم چند هزارتایی ارز دارم جایزشو چطوری از پی پالبرداشت کنم نمیتونم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

5ویژگی گیفت کارت اپل
کارت های اعتباری ارزی

5 ویژگی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل (Apple Gift Card) یک کارت هدیه است که توسط شرکت اپل به مشتریان عرضه می ‌شود. با استفاده از این کارت هدیه می‌ توانید اعتباری را در حساب اپل خود بارگذاری کرده و از آن برای خرید اپلیکیشن ‌ها، بازی ‌ها، موسیقی، فیلم ‌ها و سایر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اپل (App Store، iTunes Store، Apple Music و Apple Books) استفاده کنید.

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
آموزشی

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.