معرفی مشاغل پر درآمد جهان

مشاغل پردرآمد

اشتراک گذاری مطلب

با توجه به شرایط بد اقتصادی که کشور ما امروزه با آن دست به گریبان است؛ بسیاری از جوانان بر سر دو راهی یا چند راهی های انتخاب شغل مناسب قرار گرفته اند تا با انتخاب هوشمندانه قادر باشند آینده ی خود را به صورت روشن رقم بزنند. در این بلاگ بر آن شدیم تا به معرفی مشاغل پر درآمد جهان بپردازیم و افراد را برای انتخاب شغل مناسب با استعداد و علاقه شان یاری رسانیم. اگر شما هم به دنبال انتخاب شغل پر درآمد هستید به شما پیشنهاد می دهیم که تا انتهای این بلاگ با ما همراه باشید.

مشاغل پردرآمد

کسب درآمد از طریق پزشکی

مسلما سلامتی افراد در بالاترین سطح اهمیت قرار دارد و افراد برای به دست آوردن و حفظ سلامتی خود به پزشکان متخصص در زمینه های مختلف مراجعه می کنند. به دلیل حساسیت این شغل و ارتباط مستقیم آن با زندگی افراد، درآمد پزشکان بسیار بالا است و می توان گفت که این شغل در صدر لیست معرفی مشاغل پر درآمد جهان قرار دارد.

کسب درآمد از طریق داروخانه و دکتر داروساز

از آن جایی که پزشکان برای انجام صحیح درمان بیماران خود به دارو نیاز دارند، پس می توان گفت که داروخانه نیز در فهرست معرفی مشاغل پر درآمد جهان قرار دارد و درآمد حاصله از داروخانه گاها تا چندین میلیارد در ماه می رسد. تجزیه و تحلیل عملکرد و متابولیسم داروها و آموزش تکنسین ‌های داروسازی از جمله وظایفی است که بر عهده دکتران دارو ساز است.

کسب درآمد از طریق جراحی پلاستیک و زیبایی

امروزه به دلیل تبلیغات و اصل قرار دادن معیارهای زیبایی در تبلیغات، افراد بسیار زیادی در سراسر جهان و از جمله ایران به سمت بهبود و زیباسازی ظاهر خود قدم بر می دارند. به همین دلیل کار مشاغلی همچون پزشک زیبایی و جراحان پلاستیک سکه شده است و این مشاغل در فهرست مشاغل پر درآمد جهان قرار گرفته اند. در کشور ما ایران، درآمد برخی از جراحان پلاستیک و زیبایی ماهانه بالغ بر یک میلیارد تومان است. جراحی زیبایی، به اعمال جراحی پزشکی پلاستیک می ‌گویند که برای تغییر، بازسازی و زیبا سازی یا رفع آسیب ‌های ظاهری و نواقص بخشی از صورت یا بدن انجام می‌ شود. این نوع جراحی شامل موارد بسیار زیادی می شود که به طور کلی به صورت زیر، دسته  بندی می شوند:

  • عمل لیفت صورت
  • لیفت صورت با نخ
  • تزریق ژل به لب
  • عمل زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی
  • عمل رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی
  • عمل زیبایی گوش یا اتوپلاستی
  • پروتز چانه
  • پروتز گونه
  • پروتز لب
  • تزریق ژل به لب
  • تزریق ژل به گونه
  • زیبایی خطوط صورت
  • تزریق فیلرها
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق پلاکت PRP

مشاغل پردرآمد

  • لیفت غبغب و گردن با لیپولیز لیزری
  • لیفت غبغب و گردن با لیپوساکشن
  • لیفت غبغب و گردن با بوتاکس و فیلرها
  • لیفت غبغب و گردن بدون جراحی با دستگاه کول اسکالپتینگ

کسب درآمد از طریق پرستاری

پرستاری همواره جز مشاغل پر زحمت و سخت بوده است و تنها افرادی از پس این شغل بر می آیند که بسیار صبور باشند و عشق به کمک و یاری رساندن به بیماران در وجود آن ها نهادینه شده باشد. این شغل علی رغم سختی های بسیاری که دارد از درآمد بالایی برخوردار است و به دلیل اهمیت آن در سیستم پزشکی کشورها فرصت های شغلی بسیاری برای آن وجود دارد. در دو سال اخیر به دلیل پاندمی کرونا اهمیت این شغل بیش از پیش بر همگان آشکار شد و کشورهای مختلف نسبت به استخدام پرستاران با حقوق و مزایای بالا از ملیت ها و کشورهای مختلف اقدام کردند و همین امر سبب مهاجرت بسیاری از پرستاران و کادر درمان ما به کشورهای اروپایی و امریکایی گردید.

مشاغل پردرآمد

کسب درآمد از طریق متخصص یادگیری ماشین یا ماشین لرنینگ و هوش مصنوعی

یادگیری ماشین یا  به انگلیسی Machine learning مطالعه ‌ی علمی الگوریتم ‌ها و مدل‌ های آماری مورد استفاده‌ ی سیستم‌ های کامپیوتری است که به‌جای استفاده از دستورالعمل ‌های واضح، از الگوها و استنباط برای انجام وظایف سود می ‌برند. یادگیری ماشینی علمی است که باعث می‌ شود رایانه ‌ها بدون نیاز به یک برنامه ی صریح در مورد یک موضوع خاص یاد بگیرند. به عنوان زیر مجموعه ‌ای از هوش مصنوعی، الگوریتم‌ های یادگیری ماشینی یک مدل ریاضی بر اساس داده‌ های نمونه یا “داده ‌های آموزش” به منظور پیش ‌بینی یا تصمیم‌ گیری بدون برنامه‌ریزی آشکار، ایجاد می‌ کنند.

یادگیری ماشینی در بسیاری زمینه ‌ها از جمله مهندسی، کسب و کار، زبان‌شناسی و پزشکی کاربرد دارد.  یادگیری ماشینی در بسیاری جنبه‌ های زندگی روزمره وارد شده است. برای نمونه، موتورهای جست و جوی اینترنتی در بینگ یا گوگل  از یادگیری ماشینی استفاده می‌ کنند، چرا که نرم ‌افزار یادگیری ماشینی آن‌ ها چگونگی رتبه ‌بندی برای یک صفحه وب را درک کرده ‌است. همین طور فیس بوک یا برنامه ی عکس اپل که تصاویر افراد را شناسایی می ‌کند نوعی از یادگیری ماشین است. فیلتر هرزنامه ‌ها (یا اسپم) در ایمیل هم از کاربردهای یادگیری ماشینی است. امروزه با توجه به گستردگی زبان‌های برنامه نویسی، علاقه‌مندان به این بخش از هوش مصنوعی از زبان‌های مختلفی استفاده می‌کنند. پر استفاده‌ترین این زبان‌ها عبارتند از: پایتون، متلب، جاوا، R، جاوا اسکریپت، c، اسکالا. نکته ‌ای که باید در نظر داشت این است که بهترین زبان برنامه ‌نویسی برای هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی وجود ندارد. چرا که این مسئله کاملا وابسته  به موردی است که برنامه‌ نویس می ‌خواهد برای آن موضوع کد نویسی کند. به عنوان مثال فردی تنها می ‌خواهد مفاهیم اولیه ی یادگیری ماشینی را فرا گیرد. برای چنین شخصی استفاده از یک زبان برنامه ‌نویسی با محیط قابل فهم و آسان کفایت می ‌کند. ممکن است فرد دیگری در فرایند یادگیری ماشین نیاز به پردازش تصویر داشته باشد. در چنین حالتی زبان ‌های متلب و پایتون بهترین گزینه ها هستند. چرا که کتابخانه‌ های قوی برای پردازش تصویر دارند. در حالتی که افراد بخواهند در تئوری ‌های مربوط به یادگیری ماشینی عمیق شده و از روش ‌های آماری خاص استفاده کنند گزینه ی مناسب R خواهد بود.

بنا بر برآوردهای برداشت شده چنین استنباط می شود که ارزش مشاغل مبتنی بر یادگیری ماشین یا ماشین لرنینگ تا سال 2024 بالغ بر 35 میلیارد دلار خواهد بود؛ به عبارتی نرخ رشد مشاغل مرتبط با یادگیری ماشین در سال بالغ بر 45 درصد می باشد و نوید آینده ای درخشان را برای علاقه مندان به این عرصه می دهد.

کسب درآمد از طریق برنامه ‌نویس و توسعه ‌دهنده وب

برنامه ‌نویس، برنامه ‌نویس رایانه، توسعه ‌دهنده ی وب، کد نویس یا مهندس نرم ‌افزار متخصصی است که برای رایانه ها نرم افزار  می ‌نویسد. عبارت برنامه نویس رایانه می ‌تواند به یک متخصص در زمینه ‌ای از برنامه نویسی یا یک شخص دارای سر رشته که برای بسیاری از گونه ‌های نرم افزار کد می ‌نویسد اشاره کند. شخصی که یک روش رسمی برای برنامه ‌نویسی تمرین یا تدریس می ‌کند، همچنین می ‌تواند به ‌عنوان تحلیلگر برنامه‌نویس متخصص امنیت یا حتی هکر شناخته  شود. برخی از زبان‌ های برنامه ‌نویسی محبوب عبارتند از: پی اچ پی، پایتون، سی، سی شارپ، سی پلاس پلاس، جاوا، جاوا اسکریپت و …. . عبارت برنامه ‌نویس می‌ تواند برای اشاره به یک توسعه‌دهنده ی نرم‌افزار، توسعه دهنده ی وب، توسعه دهنده ی نرم افزارهای تلفن همراه، توسعه دهنده ی سخت افزارهای تعبیه شده، مهندسین نرم افزار  یا تحلیل ‌گر نرم‌ افزار نیز به کار برده شود.

به دلیل رشد و توسعه ی جهان بر پایه ی کامپیوتر و اینترنت، اهمیت مشاغلی همانند برنامه نویسی بیش از پیش نمایان شده است. در حال حاضر برنامه نویسی و توسعه دهنده ی وب در فهرست معرفی مشاغل پر درآمد جهان قرار گرفته اند و در اقصی نقاط جهان متخصصین این حرفه به سرعت جذب مشاغل مختلف و پر درآمد می شوند.

مشاغل پردرآمد

کسب درآمد از طریق ترید و معامله‌ کردن در بازارهای جهانی

معامله گران سهام به سهامداران مشاوره می ‌دهند و در مدیریت پرتفلیو به آن ‌ها کمک می ‌کنند. معامله گران برای خرید و فروش اوراق قرضه، سهام، معاملات سلف و سهام صندوق ‌های پوششی استخدام می ‌شوند. همچنین یک معامله گر سهام تحقیقات و مشاهدات گسترده ‌ای از نحوه ی عملکرد بازارهای مالی انجام می‌ دهد. این تحقیقات از طریق مطالعه ی اقتصاد خرد صورت می ‌گیرد؛ و معامله گران حرفه ‌ای تر در اقتصاد کلان و تجزیه تحلیل خاص صنعت تحقیق می ‌کنند تا عملکرد شرکت یا دارایی را پیگیری نمایند. وظیفه دیگر معامله گر سهام تطابق تجزیه و تحلیل مالی با مقررات فعلی و آینده شغل خود است.

از معامله گران حرفه ‌ای سهام، درخواست می ‌شود که از ۴ ماه قبل از شروع کار در زمینه ی شغلی مقرر یک دوره کارآموزی بگذرانند. به عنوان مثال در آمریکا دوره ی کارآموزی را با پیگیری یک سری از آزمون ها که توسط نهاد قانون ‌گذاری صنعت مالی(FINRA)تنظیم می ‌شود می‌گذرانند. معامله گران سهام کسانی هستند که مطابق عرف و قانون، گواهینامه ی آشنایی با بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) را کسب نمودند. معامله گران با تجربه معمولا پس از اخذ مجوز یک مدرک چهار ساله در زمینه ی مالی، حسابداری یا اقتصاد به دست می ‌آورند. ناظر بورس به عنوان یک معامله گر برای تحلیل پیشرفته ی بازار سهام به دانش MBA نیاز دارد.

دفتر آمار کار آمریکا پیش ‌بینی کرد که رشد معامله گران سهام بین سال ‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶ به بیش از ۲۱٪ می‌ رسد. در آن زمان ممکن است معامله گران سهام از تمایل به سرمایه ‌گذاری افرادی زیادی که حقوق بازنشستگی می ‌گیرند و دیگر به تامین اجتماعی آمریکا متکی نیستند، نفع ببرند. اوراق قرضه خزانه داری آمریکا نیز با نوسان بیشتری معامله می ‌شود. ورود به بازار کار برای معامله گران سهام به دلیل زمینه ی شغلی محدود، حرفه ‌ای و فوق ‌العاده رقابتی، دشوار است، افزایش مالکیت سهام و صندوق ‌های مشترک، رشد شغلی قابل توجهی برای معامله گران به وجود می ‌آورد. بانک ‌ها فرصت ‌های بیشتری برای قشر متوسط جامعه ایجاد می‌ کنند تا آن ‌ها نیز بتوانند به سرمایه ‌گذاری و سفته بازی در بازار سهام بپردازند. BLS گزارش داد که معامله گران سهام درآمد متوسط سالانه 70000 دلار دارند. معامله گران باتجربه به‌طور بالقوه این توانایی را دارند تا از سهام و صندوق های مشترک سالانه بیش از 150000 دلار به دست آورند.

مشاغل پردرآمد

کسب درآمد از طریق کارشناس هوش تجاری

هوش تجاری یا Commercial Intelligence شامل مجموعه ‌ای از مهارت ‌ها، تکنولوژی ‌ها و برنامه ‌های کاربردی می ‌باشد که به‌ منظور گردآوری، جمع ‌آوری، یکپارچه‌ سازی، تجزیه ‌و‌ تحلیل و ایجاد دسترسی به داده ‌های سازمان، مورد استفاده قرار می‌ گیرند. چنانچه بخواهیم به طور خیلی ساده هوش تجاری (CI) را تعریف کنیم می ‌توان گفت که هوش تجاری شامل کلیه ی روش ‌ها و فرآیندهای کامپیوتری است که داده را به اطلاعات و سپس به دانش تبدیل می ‌کند. در نهایت هوش تجاری کسب و کار شما را بهبود خواهد بخشید.

هوش تجاری ، فرایند تعریف، جمع ‌آوری، تجزیه و تحلیل و توزیع اطلاعات دقیق و مربوط به محصولات، مشتریان، رقبا، محیط تجاری و سازمان است. هوش تجاری به زبان ساده، شامل کلیه ی روش ها و فرآیند های کامپیوتری است که داده را به اطلاعات و سپس به دانش تبدیل می‌کند. به دلیل اینکه مشاغل و کسب و کارها همواره به دنبال راهی برای بهبود روند درآمدی خود هستند پس به صورت خودکار به سمت جذب متخصصین و کارشناسان هوش تجاری قدم بر می دارند؛ از این رو کارشناس هوش تجاری در فهرست معرفی مشاغل پر درآمد جهان قرار گرفته است.

کسب درآمد از طریق وکالت

وکیل پایه یک به فردی گفته می ‌شود که معمولا پس از قبولی در آزمون پذیرش کار‌آموزی وکالت دادگستری که هر ساله توسط سازمان سنجش  زیر نظر مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه  قضاییه و اسکودا برگزار می ‌شود قبول شده و پروسه ۱۸ ماه کار آموزی وکالت را نیز با موفقیت طی نموده، و نیز در مرکز وکلای قوه  قضاییه یا کانون با تشریفاتی سوگند یاد نموده است. وکالت نیز در فهرست معرفی مشاغل پردرآمد جهان قرار گرفته است. افرادی که به دادخواهی و دفاع از دیگران علاقه دارند با فراغ بال می توانند به سمت این شغل روانه شوند و علاوه بر انجام کار مورد علاقه ی خود از درآمد بسیار زیادی نیز برخوردار شوند.

در‌مورد قیمت بیت‌کوین چه پیش‌بینی‌هایی شده‌است؟
ادامه مطلب

مشاغل پردرآمد

کسب درآمد از طریق طراحی لباس عروس

طراحی لباس عروس در طبقه ی ویژه تری در دسته ی طراحی لباس و مد است و عموما افرادی به سراغ آن می روند که مهارت پایه را دارند. بنابراین، شرح شغل طراح لباس عروس مشابه شغل یک طراح لباس ساده اما با مهارت بیشتر است. شما به عنوان یک طراح لباس عروس باید در جریان طراحی های فعلی و انواع طرح های سنتی باشید. نحوه انتخاب رنگ و مواد اولیه را بدانید و مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشید.  این شغل از لحاظ درآمدی با یک فوق تخصص پزشکی برابری می کند و در فهرست معرفی مشاغل پر درآمد جهان قرار گرفته است.

کسب درآمد از طریق تورلیدر یا راهنمای گردشگری

راهنمای گردشگری یا راهنمای تور به انگلیسی Tour guideشخصی است که افراد یا گروهی را که به منظور بازدید به نقاطی که قابلیت آن را دارند راهنمایی می ‌کند و اطلاعات و جزئیات محل را در اختیار آن ها قرار می ‌دهد. در حال حاضر کشورهایی که توان گردشگر  پذیری بالایی دارند دوره ‌های تخصصی برای آموزش راهنمایان خود تعریف کرده ‌اند و افراد ملزم به گذراندن این دوره‌ های آموزشی هستند. از آن جایی که کشور ما دارای جغرافیا و فرهنگ غنی می باشد گردشگران ایرانی و خارجی بسیار زیادی از آن دیدن می کنند. اگر شما مسلط به زبان انگلیسی باشید می توانید لیدر مسافران خارجی شوید و از این طریق به درآمد بسیار زیادی دست یابید.

مشاغل پردرآمد

کسب درآمد از طریق کشاورزی و دامپروری

با عطف به رشد روز افزون جمعیت و نیاز این افراد به غذای سالم و ارگانیک اهمیت شغل هایی مثل کشاورزی و دامپروری بیش از پیش نمایان شده است و این مشاغل را در فهرست معرفی مشاغل پر درآمد جهان قرار داده است. این دو شغل نیز مسلما به آموزش و علاقه نیاز دارند. کشاورزی دانش و هنر کشت گیاهان است. کشاورزی مهم ‌ترین پیشرفت در ظهور تمدن بشری غیر مهاجر بود. توسعه ی کشاورزی و پرورش گونه ‌های اهلی توسط انسان باعث افزایش غذای موجود و شکل‌ گیری شهرها شد. کشاورزی متمرکز که بر اساس کشاورزی تک محصولی  است، در قرن ۲۱ بیشترین خروجی را به خود اختصاص داده ‌است، اگر چه هنوز، زندگی نزدیک به ۲ میلیارد انسان به کشاورزی معیشتی  وابسته است. دامپروری شامل مدیریت حیوانات اهلی است. در چوپانی عشایری،  گله‌ های دام از مکانی به مکان دیگر به جست و جوی چراگاه، علوفه و آب منتقل می ‌شوند. این نوع کشاورزی در مناطق خشک و نیمه خشک صحرای بزرگ آفریقا،  آسیای میانه و برخی از مناطق هند انجام می ‌شود.

کسب درآمد از طریق تعمیرکار خودرو

تعمیرکار خودرو به شخصی اطلاق می ‌شود که به تعمیر، سرویس و بازدید فنی خودرو می ‌پردازد. نمونه ‌ای از کارهایی که تعمیرکاران در تعمیرگاه انجام می‌ دهند عبارتند از: بازدید و تعویض روغن موتور، تعویض تسمه تایم، بازدید و تعویض شمع، بازدید و تعویض فیلتر هوا، بازدید و تعمیر موتور خودرو.

این شغل بسیار تخصصی و در عین حال سخت می باشد و به دلیل ماشینی شدن زندگی مردم در جهان در فهرست معرفی مشاغل پر درآمد جهان قرار گرفته است و متخصصین این رشته از درآمدهای نجومی برخوردارند.

کسب درآمد از طریق تدریس آنلاین و یادگیری الکترونیکی

در سال های اخیر به دلیل پاندمی کرونا سیستم آموزش کشورها با سرعت بیشتری به سمت تدریس آنلاین و مجازی پیش رفت. فناوری آموزش یا یادگیری الکترونیکی به انگلیسی Electronic Learningشیوه ای برای طراحی، تدوین، ارائه و ارزشیابی آموزش است که از قابلیت ‌ها و امکانات الکترونیکی برای کمک به یادگیری بهره می ‌گیرد. آموزش الکترونیک مخصوص انسان ‌های کاوشگر و خواهان یادگیری است، خصوصا اینکه این روش وابستگی به زمان و مکان را کم می کند. تعداد دوره‌ های آموزش الکترونیکی چه در آموزش الکترونیکی عالی و چه به شکل سازمانی در دهه ‌های اخیر افزایش یافته است. به همین دلیل شغل تدریس آنلاین در لیست معرفی مشاغل پر درآمد جهان قرار گرفته است. امروزه بسیاری از افراد برای صرفه جویی در زمان و هزینه به سمت وبینارها و آموزش های آنلاین روی آورده اند.

مشاغل پردرآمد

کسب درآمد از طریق تولید محتوا

تولید محتوا برای سایت شامل ویدئوها، عکس ها، متون و حتی موسیقی هایی است که یک کارشناس تولید محتوا در سایت خود قرار می‌دهد. می ‌دانیم که تولید محتوای متنی از ارزش بالاتری در گوگل برای رتبه گیری برخوردار است و در سئو سایت نقش موثرتری دارد. تولید محتوا عبارت است از ایجاد هر گونه مطلب، ویدئو یا فایل صوتی با هدف آموزش، تبلیغات یا سرگرمی در اینترنت. هدف از این کار، ایجاد محتوا برای کاربرانی است که به شکلی با اینترنت سروکار دارند و از طریق این محتوای تولید شده بخشی از نیاز آن ‌ها برطرف می‌ شود. بنابراین می ‌توان گفت تمامی مطالب آموزشی یا سرگرمی که شما در اینترنت مشاهده می ‌کنید، کلیه مطالب موجود در سایت ‌ها و پیج ‌های فروش محصولات و خدمات، پادکست ‌هایی که به آن‌ ها گوش می‌ کنید یا ویدئوهایی که در اینترنت می ‌بینید همگی به نوعی محتواهایی هستند که توسط افرادی با عنوان شغلی تولیدکننده محتوا ایجاد شده ‌اند.

محتوا به شما کمک می ‌کند، مشتری ‌ها را به سمت خود جذب کنید تا مخاطبان درگیرتان شوند و لذت ببرند. همچنین می ‌توانید بازدید کنندگان جدیدی به سایت خود بیاورید. درنهایت، درآمدی برای شرکت شما داشته باشید. بهتر است بگویم اگر شما محتوایی تولید نکنید، از قافله عقب خواهید ماند. نوشتن و تولید محتوای با کیفیت از اوجب واجبات است و کسب و کارها به دنبال جذب افراد خبره در این زمینه هستند. از این رو شغل تولید محتوا در لیست معرفی مشاغل پردرآمد جهان قرار گرفته است.

 

کسب درآمد از طریق بازاریابی اینترنتی یا آنلاین

بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ به انگلیسی  Digital marketingنوعی از بازاریابی محصولات یا خدمات است که با استفاده از فناوری ‌های دیجیتال و عمدتا در اینترنت، از جمله تلفن ‌های همراه و دیگر صفحات نمایش مثل کامپیوتر و هر رسانه ی دیجیتال دیگر انجام می ‌شود. این نوع از بازاریابی تبلیغاتی است که به دلیل ارزانی، ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همزمان با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی،  جایگاه خاصی را در بین تبلیغاتچی ها  باز کرده ‌است. شبانه ‌روزی و  بی ‌وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات به صورت به ‌روز، باعث شده این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که شرکت ‌ها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملا پر‌رنگ ‌تر می ‌شود.

درواقع دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از همه ی ابزارهای دیجیتال مثل وب ‌سایت، اپلیکیشن، تبلیغات آنلاین ، شبکه ‌های اجتماعی، سئو، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی موبایلی، برای هدف مشخصی به اسم مارکتینگ یا بالا بردن فروش یا برند ‌سازی می ‌باشد. این شغل، امروزه در لیست معرفی مشاغل پر درآمد جهان قرار گرفته است و علاقه مندان زیادی دارد.

 

کسب درآمد از طریق پرورش قارچ

پرورش قارچ یکی از مشاغل پردرآمدی است که در دهه های اخیر وایرال شده است. این شغل نیاز به سرمایه اولیه ی زیادی ندارد و همین امر سبب اقبال زیادی به سمت آن شده است. پرورش قارچ به صورت تجاری، تاریخچه ی طولانی دارد. بیش از ۲۰ گونه قارچ به روش تجاری پرورش داده می ‌شوند. کشورهای ایالات متحده ی امریکا، جمهوری خلق چین، فرانسه، لهستان و هلند  پنج کشور برتر تولید کننده ی قارچ خوراکی در سال ۲۰۰۰ میلادی بوده‌ اند. قارچ ‌هایی که دارای خواص پزشکی دانسته می‌ شوند ممکن است به صورت قارچ یا عصاره ی آن به عنوان دارو استفاده شوند. مطالعات و پژوهش ‌های فراوانی در این باره در پزشکی مدرن  صورت گرفته و اثر دارویی و درمانی قارچ‌ های مورد استفاده به‌ طور علمی تایید شده ‌یا در حال مطالعه است. امروزه گروه زیادی از قارچ‌ ها به عنوان قارچ ‌های دارویی شناخته شده‌ اند و در پزشکی مصارف فراوانی دارند. این گیاه پر خاصیت سبب ایجاد شغل برای افراد بسیاری شده و روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می شود.

مشاغل پردرآمد

کسب درآمد از طریق آرایشگری

به دلیل اقبال مردم به تبلیغات زیبایی شغل آرایشگری مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. بسیاری از افراد در طول سال، زمان و هزینه ی زیادی برای دریافت خدمات پوست و مو صرف می‌ کنند. به همین دلیل آرایشگری یکی از مشاغل پردرآمد محسوب می شود.این شغل بسیار زود بازده بوده و به سرمایه اولیه ی زیادی نیاز ندارد. افراد پس از گذراندن دوره هایی خاصی به سادگی می توانند در سالن های زیبایی مشغول به کار شوند. اگر آرایشگران چاشنی علاقه و استعداد را به کار خود بیافزایند در مدت زمان کوتاهی قادر خواهند بود به درآمد بسیار زیادی دست یابند و حتی سالن اختصاصی خود را تاسیس نمایند. آرایشگران حرفه ای درآمدی چند صد میلیونی در ماه دارند و به همین دلیل این شغل هنرمندانه در فهرست معرفی مشاغل پر درآمد جهان قرار گرفته است و علاقه مندان زیادی دارد.

کسب درآمد از طریق شبکه‌ های اجتماعی از طریق اینفلوئنسری یا والاگری

به فردی که از طریق محتواهای ویدیویی خود در فضای مجازی دنبال کنندگان زیادی دارد ویدیو بلاگر یا والاگر گفته می شود. این افراد به واسطه ی داشتن طیف وسیعی از مخاطبین، برای انجام تبلیغات گزینه ی مناسبی برای برندها و شرکت ها به شمار می روند. بسیاری از شرکت ها مایل هستند تا با این افراد برای تبلیغات همکاری نمایند. ویدیو بلاگری در عصر امروز، جز مشاغل پر درآمد در ایران و حتی خارج از کشور محسوب می شود و در سال های اخیر این شغل در فهرست معرفی مشاغل پردرآمد جهان قرار گرفته است.

ویدیو بلاگرها توانایی زیادی برای تولید محتوای پر بازدید دارند و محتواهای تولید شده توسط آن ها صدها هزار بازدید دریافت می کند و افراد زیادی آن ها را می شناسند و دنبال می کنند. ویدیو بلاگرها در تمام اصناف  می توانند فعالیت کنند؛ به عنوان مثال ویدیو بلاگر آرایش و زیبایی، ویدیو بلاگر غذا، ویدیو بلاگر سفر، ویدیو بلاگر فشن و مد و لباس، ویدیو بلاگر دکوراسیون و …. . پس برای آنکه در این عرصه بتوانید موفق ظاهر شوید باید ابتدا فیلد مورد نظر خود را انتخاب کنید و به تولید محتوایی دست بزنید که با کار دیگران تفاوت داشته باشد و بتواند توجه ها را به سمت شما جلب نماید و برای تمام افراد جذاب باشد.

ویدیو بلاگر اصولا در تمام لحظات روز خود یک دوربین با قابلیت فیلمبرداری و تصویر برداری در دسترس دارد، که ملزم است برای تولید محتوا از آن استفاده کند تا بدین طریق بتواند روزانه با مخاطبان خود در ارتباط باشد و تعامل خود را با آن ها حفظ کند و سبب ریزش مخاطب نگردند. البته گفتنی است که این نیاز در بسیاری از موارد با یک تلفن همراه که قابلیت فیلم برداری نیز دارد، جبران می شود. اما همواره باید این نکته را مد نظر قرار داد که  که تهیه ی یک ویدیو حرفه ای در کیفیت عملکرد یک video blogging بسیار مهم می باشد و اینفلوئنسر ها عموما افرادی را استخدام می نمایند تا از آن ها ویدیو های حرفه ای تهیه نماید.

 

کلام آخر

در این بلاگ بر آن شدیم تا به معرفی مشغل پردرآمد جهان بپردازیم و درباره ی هر کدام از آن ها به شما توضیحاتی ارائه دهیم. تا شما عزیزان قادر باشید با دید باز نسبت به انتخاب شغل اقدام کنید. اما اصل مشترکی که در مورد تمام مشاغل صادق است این می باشد که برای توفیق در هر شغلی علاوه بر علاقه و استعداد نیاز به آموزش اصولی می باشد و بدون آموزش در هر کاری شما نمی توانید به توفیق زیادی دست یابید. امیدواریم این مقاله توانسته باشد شما را در مسیری که پیش رو دارید کمک کرده باشد.

اگر شما عزیزان نیاز به افتتاح حساب بین المللی، خرید و فروش پی پال و یا نقل و انتقالات ارزی دارید مفتخریم بگوییم که مجموعه ی بزرگ زیماپی می تواند در این زمینه پاسخ گوی نیاز شما باشد. به منظور دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان خبره ی ما در زیماپی تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

5ویژگی گیفت کارت اپل
کارت های اعتباری ارزی

5 ویژگی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل (Apple Gift Card) یک کارت هدیه است که توسط شرکت اپل به مشتریان عرضه می ‌شود. با استفاده از این کارت هدیه می‌ توانید اعتباری را در حساب اپل خود بارگذاری کرده و از آن برای خرید اپلیکیشن ‌ها، بازی ‌ها، موسیقی، فیلم ‌ها و سایر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اپل (App Store، iTunes Store، Apple Music و Apple Books) استفاده کنید.

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
آموزشی

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.