کسب درآمد از ساند کلاود (Sound Cloud)

کسب درآمد از ساند کلاود (Sound Cloud)

اشتراک گذاری مطلب

این روزها به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی افراد بسیاری به دنبال راهی به منظور کسب درآمد ارزی و دلاری هستند. یکی از اپلیکیشن‌هایی که در ایران نیز مخاطبان زیادی دارد sound cloud است و افراد بسیاری در حال حاضر به کسب درآمد از ساند کلاود مشغول هستند. اگر شما نیز به دنبال راهی برای کسب درآمد دلاری و از طرفداران sound cloud هستید تا انتهای این بلاگ با ما همراه باشید تا شما را با راه­‌های مختلف کسب درآمد از  sound cloud آشنا سازیم.

Sound Cloud به چه صورت پایه‌­ریزی شد؟

همان طور که می‌دانید شرکت اپل همواره در هر زمینه‌­ای پیشگام و پیشتاز بوده است؛ این شرکت در زمینه‌ی فروشگاه دیجیتالی موسیقی نیز از این قافله جا نمانده است. شرکت اپل در سال 2003 توانست از اولین فروشگاه دیجیتالی فعال در زمینه‌ی موسیقی رو نمایی کند. قطعا تا به حال اسم Sound Cloud به گوشتان خورده است. با استفاده از این پلتفرم امکان اشتراک‌ گذاری موسیقی بین افراد اهل هنر و طر‌فداران آن فراهم گردیده است. ساوند کلاود یا به انگلیسی Sound Cloud یک سکوی توزیع صدا به صورت بر خط می‌­باشد، که در شهر برلین کشور آلمان بنا نهاده شده است. این وبگاه امکان بارگذاری، اشتراک‌گذاری و ترویج فایل­‌های صوتی که توسط کاربرانش ساخته می ­شود را فراهم می­‌آورد. پروژه‌­ی Sound Cloud در ابتدا در شهر استکهلم سوئد شروع شد اما در اوت ۲۰۰۷ توسط دو سوئدی با نام‌های Alex Ljung  و Eric Wahlforss در آلمان پایه­‌گذاری شد. در ژوئیه‌­ی ۲۰۱۳ این وبگاه ۴۰ میلیون کاربر ثبت ‌شده و ۲۰۰ میلیون شنونده داشته ‌است.

Sound Cloud چیست و چه کاربردی دارد؟

پیش از آغاز مبحث کسب درآمد از sound cloud بهتر است در مورد این پلتفرم اطلاعاتی کسب نمود. همان طور که در بالاتر ذکر شد Sound Cloud توسط الکس لیونگ و اریک والفورس بنیان نهاده شد. سابقه­‌ی آشنایی این دو نفر به حضورشان در انسیتوی فناوری علوم کامپیوتر KTH باز می‌­گردد. تفکر مشترک و علاقه‌­ی عمیقشان به موسیقی باعث خلق و به وجود آوردن پلتفرمی مشابه با وردپرس و فلیکر به منظور انتشار فایل‌های صوتی شد. Sound Cloud در ابتدای کار خود، آهنگ‌­های خوانندگان تازه وارد به دنیای موسیقی را تبلیغ می‌کرد و رفته رفته جای خود را در دنیای موسیقی تثبیت کرد و موسیقی دانان بزرگ برای تبلیغ کارهای خود از این پلتفرم بهره بردند. کلانی از جمله خوانندگان مشهوری است که از این پلتفرم استفاده می‌کند. Sound Cloud را به جرات می‌­توان در زمره­‌ی بهترین سرویس‌­های پرکاردبرد برای کاربران طبقه‌بندی نمود، کاربران قادر هستند تا با تلفیق این سرویس با ابزارهای جانبی بتوانید از امکانات بیشتر این سایت استفاده و لذت استفاده از آن را دو چندان نمایند.

کاربران فعال در Sound Cloud در حال حاضر قادر هستند تا در دنیای گسترده‌ی موسیقی قدم بزنند و با انواع سبک­‌ها و جوانب متفاوت موسیقی آشنا شوند و دریچه­‌ی تازه‌­ای به روی خودشان بگشایند. شما به عنوان یک کاربر در ساوند کلاود ممکن است به آهنگ­‌هایی دسترسی پیدا کنید که در دیگر پلتفرم‌­ها موجود نباشد و این موضوع جذابیت Sound Cloud را بیش از پیش می­‌کند. در حال حاضر می‌­توان گفت که تعداد کاربران رجیستر شده در سایت Sound Cloud بالغ بر 220 میلیون کاربر می‌­باشد. Sound Cloud را می­‌توان در نسخه­‌های مختلف برای سیستم عامل­‌های آیفون، اندروید و ویندوز تهیه نمود.

بیشتر بخوانید: اسپاتیفای چیست؟

کسب درآمد از ساند کلاود (Sound Cloud)

از چه روش‌هایی می‌­توان به کسب در آمد از Sound Cloud پرداخت؟

کسب درآمد از Sound Cloud از سال 2018 با استفاده از نسخه‌­ی Premier این پلتفرم، برای کاربران میسر گردید.

امکانات بی‌­نظیر و فراوانی که در این نسخه وجود دارد کاربران و علی­‌الخصوص هنرمندان را قادر می­‌سازد تا به درآمدزایی از هنر و موسیقی خود روی آورند. برای بهره‌­مندی از طرح کسب درآمد از Sound Cloud در ابتدا لازم است تا در وایت لیست و یا لیست سفید قرار گیرید و پس از آن کاربران هنگام گوش دادن به موزیک شما به تبلیغات گوش خواهند نمود و شما از طریق آن درآمدزایی می­‌کنید. قرار گرفتن در لیست سفید شرایطی دارد و پس از آنکه توانستید آن‌­ها را برآورده سازید نام شما در این لیست قرار می‌­گیرد.

از جمله­‌ی این شرایط داشتن حساب کاربری در نسخه‌­ی pro ساند کلاود است، همچنین لازم است تا حداقل تعداد پخش ماهانه‌­ی شما پانصد مرتبه باشد (تعداد پخش در کشورهایی که تحریم نیستند)، موزیک‌­های شما بایستی اوریجینال باشند. چنانچه بتوانید شرایط فوق را برآورده سازید شما به سادگی می­‌توانید به کسب درآمد از Sound Cloud مشغول شوید. به صورت کلی برای کسب درآمد از Sound Cloud دو راه پیش روی شما هنرمندان باز است:

  • شما به ازای هر استریمی (هر مرتبه گوش کردن به آهنگ شما با زمان بیش از 30 ثانیه از طریق تلفن همراه و یا بستر وب یک استریم محسوب می­‌شود) که در ساند کلاود صورت می‌­پذیرد درآمدی معادل 0019/0 پوند کسب می­‌کنید. این درآمد با افزایش تبلیغات صورت پذیرفته در پلتفرم می­‌تواند افزایش یابد.
  • یکی دیگر از راه­‌های کسب درآمد از Sound Cloud فروش آثار هنری در این پلتفرم می‌­باشد. البته ساند کلاود حدود چهل و پنج درصد از درآمد را برمی‌دارد.
روش های مختلف کسب درآمد ارزی کدام است؟
ادامه مطلب

فعال کردن طرح Sound Cloud pro unlimited چه امکاناتی را برای کاربران به همراه دارد؟

اگر می‌­خواهید حساب کاربری خود را به حالت pro unlimited تغییر دهید کافی است تا سالیانه مبلغ 144 دلار پرداخت کنید. در این طرح شما قادر خواهید بود علاوه بر دسترسی به کلیه‌­ی امکانات حساب کاربری عادی و repost به دریای عظیمی از امکانات که برای موزیسین­‌ها حائز اهمیت است، دسترسی پیدا کنید. این امکانات عبارتند از:

  • قابلیت برقراری ارتباط نزدیک­تر با مخاطبین
  • ریپلیس کردن یا جایگزین نمودن ترک جدید با ترک بارگذاری شده در گذشته بدون تغییر در تعداد پخش آن موزیک و نظرات ثبت شده برای آن
  • آپلود ترک­‌های هنری به تعداد نا محدود
  • امکان دانلود ترک­‌ها بدون محدودیت
  • آپلود ترک­‌هایی با حجم حداکثر شش ساعت و چهل و پنج دقیقه
  • امکان فعال کردن یا غیر فعال کردن نظردهی و اطلاعات و آمار عمومی آثار
  • دسترسی به مجموعه پلاگین‌­های صوتی انحصاری  Gobbler- Sound Cloud و امکاناتی از این قبیل.

نحوه­‌ی تنظیمات مرتبط با کسب درآمد از Sound Cloud به چه صورت است؟

نحوه­‌ی تنظیمات مرتبط با کسب درآمد از Sound Cloud به چه صورت است؟

برای کسب درآمد از Sound Cloud لازم است تا یک سری تنظیمات بر روی حساب کاربری شما اعمال شود. برای این منظور لازم است تا مراحل زیر را به صورت گام به گام انجام دهید:

  • وارد صفحه‌­ای شوید که آهنگ­‌هایتان در آن­جا قرار دارند.
  • آهنگ مورد نظرتان را برگزینید و علامت قلم را در کنار آن انتخاب کنید.
  • در این مرحله بایستی برگه‌­ی کسب درآمد از Sound Cloud را برای مسیر مورد نظر برگزینید.
  • تیک گزینه­‌ی کسب درآمد را به حالت فعال درآورید.
  • حال می­‌بایست نام کاربری خود را برای هر منطقه برگزینید.
  • در این مرحله جزییاتی که از شما خواسته می­‌شود را وارد کنید و گزینه­‌ی ذخیره را لمس نمایید.

مدت زمان لازم برای فعال شدن گزینه­‌ی کسب درآمد از Sound Cloud حداکثر پنج روز است و پس از آن شما می‌­توانید از طریق آهنگ خودتان که اصالت آن در Sound Cloud تایید شده به درآمدزایی برسید و در راستای پیشرفت و افزایش درآمد خود گام بردارید.

برای سرعت بخشیدن به پروسه­‌ی پیشرفت در کسب درآمد از Sound Cloud می­‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

به عنوان مثال افراد موفق و شناخته شده در ساند کلاود را تگ کنید و یا لینک خرید را به صفحه­‌ی خود بیافزایید و یا با افزودن متن و یا تکست به آهنگ خود آن را اثرگذارتر نمایید. سعی کنید در صفحه­‌ی خود بهترین آثارتان را که از دوستان و نزدیکان بازخورد خوبی اخذ کرده‌­اند را منتشر کنید. بخش نظرات و پسندها را همواره زیر نظر داشته باشید و کامنتی را حذف نکنید.

آیا از طریق اپلیکیشن زیماپی می‌­توان نسبت به خرید اکانت Sound Cloud و یا نقد کردن درآمد ارزی حاصل از آن اقدام نمود؟  

پاسخ این سوال مثبت می­‌باشد. مجموعه‌­ی زیماپی با واسطه‌­های بین­‌المللی و همکاری با بانک‌­ها و موسسات مالی قدرتمند در خارج از کشور قادر است تا کاربران خود را در زمینه­‌ی خریدهای جهانی و یا نقد کردن درآمدهای ارزیشان یاری رساند. برای ثبت سفارش، کافی است تا اپلیکیشن زیماپی را بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب نمایید و حساب کاربری خود را ایجاد کنید و پس از آن، خدمات مورد نظرتان را انتخاب کنید و سفارش­‌هایتان را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع‌­ترین زمان ممکن به آن­‌ها رسیدگی نمایند.

بیشتر بخوانید: اسپاتیفای یا ساند کلاود؟

نحوه­‌ی تنظیمات مرتبط با کسب درآمد از Sound Cloud به چه صورت است؟

سخن نهایی

کسب درآمد از Sound Cloud برای هنرمندان بسیار مناسب است و می‌­توانند از طریق آن به درآمد قابل توجه ارزی دست یابند. بنابراین اگر در عرصه­‌ی هنر فعالیت می‌­کنید به کسب درآمد از Sound Cloud به صورت جدی­‌تر فکر کنید.

در این بلاگ قصد داشتیم تا شما را در زمینه­‌ی کسب درآمد از Sound Cloud یاری رسانیم. امیدواریم تا توانسته باشیم اطلاعات مناسبی در این زمینه به شما همراهان گرامی ارائه دهیم. مجموعه زیماپی در مقالات متفاوت و گسترده‌­ای سعی داشته است تا مخاطبانش را با به روزترین مفاهیم موجود در دنیای تکنولوژی و اقتصاد آشنا سازد و اطلاعات کاربران را در زمینه‌­های مختلف ارتقا دهد. چنانچه شما عزیزان علاقه‌­مند به کسب اطلاعات مختلف در زمینه­‌ی آشنایی با اسپاتیفای و یا کسب درآمد ارزی از طریق عکاسی کردن هستید به شما پیشنهاد می­‌دهیم تا وارد سایت زیماپی شده و در قسمت بلاگ­‌ها و مقالات به دریای عظیمی از اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

5ویژگی گیفت کارت اپل
کارت های اعتباری ارزی

5 ویژگی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل (Apple Gift Card) یک کارت هدیه است که توسط شرکت اپل به مشتریان عرضه می ‌شود. با استفاده از این کارت هدیه می‌ توانید اعتباری را در حساب اپل خود بارگذاری کرده و از آن برای خرید اپلیکیشن ‌ها، بازی ‌ها، موسیقی، فیلم ‌ها و سایر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اپل (App Store، iTunes Store، Apple Music و Apple Books) استفاده کنید.

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
آموزشی

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.