حقایق نگهداری ارز های دیجیتال در حساب پی پال

ارز دیجیتال و نگه داری در پی پال

اشتراک گذاری مطلب

طبق خبرهای چن هفته اخیر پی پال رسما اعلام کرده است که  کاربران ساکن در ایالات متحده آمریکا از این پس می‌توانند فرایند خرید، نگه‌داری و فروش ارزهای رمزنگاری شده را انجام دهند.این موضوع در جهان بازخورد های بسیاری داشته است در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم .

اطلاعیه پی پل در مورد رمز ارز ها چیست؟

پی پال (PayPal)  با انتشار اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد که انتظارات برای پشتیبانی این پلتفرم از (Cryptocurency)ها رسما به پایان رسیده است. پس کسانی که در ایالات متحده‌ی آمریکا هستند از این پس می‌توانند بر بستر paypal رمزارزها را خریداری کنند، نگه دارند یا به‌فروش برسانند.

خبر های اخیر پی پل از چه طریقی منتشر شدند؟

پی پال می‌گوید در روزهای پیش رو ازطریق ایمیل و پوش نوتیفیکیشن (Push Notification) اضافه شدن امکان خرید و فروش رمزارز به بستر خود را به اطلاع کاربران آمریکایی می‌رساند.

تا پیش از انتشار این بیانیه‌، امکان خرید و فروش رمزارز در پی پال تا حدودی برای ساکنین ایالات متحده آمریکا میسر بود. اما paypal هرگز به‌صورت رسمی به آن اشاره نکرده بود و اکنون که رغبت بالای کاربران را دید، تصمیم گرفت رسما چنین آپشنی را فراهم کند.

کاهش محدودیت خرید هفتگی رمز ارز ها در پی پال

همچنین paypal در ادامه‌ی بیانیه‌ی خود اعلام میدارد که به‌دلیل تقاضای اولیه از سوی مشتریان، قصد دارد محدودیت خرید هفتگی رمزارز را کاهش دهد و آن را از ۱۰٬۰۰۰ دلار به ۲۰٬۰۰۰ دلار هفتگی برساند.

همکاری پی پال و paxos

تقریبا در اواخر مهرماه بود که پی پال در بیانیه‌ای غیرمنتظره اعلام کرد که قصد دارد پشتیبانی از رمزارز را به پلتفرم خود اضافه کند. در آن زمان اعلام شد که paypal برای ورود به بازار رمزارز بدنبال همکاری با شرکت Paxos است. شرکتی که از آن نام بردیم وظیفه‌ی تأمین زیرساخت‌های سرویس جدید پی پال را برعهده دارد تا امکان خرید و نگه‌داری و فروش تنوع بالایی از رمزارزها برای مشتریان پی پال فراهم شود.

هر آنچه که باید درباره پرفکت مانی بدانید!
ادامه مطلب

چه رمز ارز هایی توسط پی پل پشتییانی میشوند؟

در ابتدا رمزارزهای پشتیبانی‌شده توسط paypal شامل بیت کوین (Bitcoin) و بین کوین کش (Bitcoin Cash) و لایت کوین (Litecoin) اتریوم (Ethereum) و می‌شوند. paypal قصد دارد تا سال آینده‌ی میلادی امکان انجام معاملات بر بستر paypal را ازطریق رمزارز نیز فراهم کند.

کارمزد معاملات پی پل چگونه محاسبه میشود؟

paypal می‌گوید ۰٫۵۰ دلار از معاملاتی با ارزش حداکثر ۲۴٫۹۹ دلار، ۲٫۳ درصد از مبلغ نهایی معاملاتی با ارزش بین ۲۵ تا ۱۰۰ دلار، دو درصد از مبلغ نهایی معاملاتی با ارزش بین ۱۰۰٫۰۱ تا ۲۰۰ دلار، ۱٫۸ درصد از مبلغ نهایی معاملاتی با ارزش بین ۲۰۰٫۰۱ تا ۱٬۰۰۰ دلار و ۱٫۵ درصد از مبلغ نهایی معاملاتی با ارزش بیش از ۱٬۰۰۰ دلار را به‌عنوان کارمزد برای خود برمی‌دارد.

همچنین اظهار میدارد که نگه داشتن رمزارز در حساب کاربری، شامل کارمزدی نمی‌شود و کارمزدهایی که به آن‌ها اشاره کردیم از سال ۲۰۲۱ به‌بعد اعمال می‌شوند.

چگونه از جزئیات بیشتر خبر رمز ارز ها باخبر شویم؟

خبر مربوط به اضافه شدن رمزارز به paypal تقریبا بدون سر و صدا با به‌روزرسانی بیانیه‌ی مطبوعاتی ماه گذشته‌ی این شرکت، اعلام شد و خود سایت پی پال اعلام میدارد که کاربران برای کسب جزئیات بیشتر می‌توانند اپلیکیشن پی پال را دانلود کرده و یا در حساب کاربری خود لاگین کنند.

 

شما کاربران عزیز زیماپی چه دیدگاهی درباره‌ی این خبر دارید؟

خوشحال میشیم نظرات خودتون با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

5ویژگی گیفت کارت اپل
کارت های اعتباری ارزی

5 ویژگی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل (Apple Gift Card) یک کارت هدیه است که توسط شرکت اپل به مشتریان عرضه می ‌شود. با استفاده از این کارت هدیه می‌ توانید اعتباری را در حساب اپل خود بارگذاری کرده و از آن برای خرید اپلیکیشن ‌ها، بازی ‌ها، موسیقی، فیلم ‌ها و سایر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اپل (App Store، iTunes Store، Apple Music و Apple Books) استفاده کنید.

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
آموزشی

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.