تفاوت پی پال شخصی و بیزینس

پی پال شخصی و بیزینس

اشتراک گذاری مطلب

امروزه نام پی پال در تمام محافل به گوش می خورد و افراد بسیار زیادی در سرتاسر این کره خاکی از این پلتفرم استفاده می کنند. پی پال توانسته است با سرعت بخشیدن به تبادلات مالی و ساده سازی این فرآیند نظر اقشار مختلف را به سوی خود جلب نماید. در حقیقت می توان گفت که، پی پال به درگاهی امن و معتبر به منظور انجام مبادلات مالی مثل نقل و انتقالات پول، پرداخت آنلاین و … گفته می‌شود. پی پال در حال حاضر بیش از ۱۹۰ میلیون کاربر فعال، در سراسر جهان دارد و به عنوان یکی از قدرتمندترین شبکه های جهانی آنلاین به منظور پرداخت، واریز و برداشت پول در سراسر جهان شناخته می‌شود. همین امر توجه ویژه ی هکرها را به سمت این غول اقتصادی جلب کرده است. حساب پی پال انواع مختلفی دارد. اگر شما هم به دنبال یافتن تفاوت های میان حساب پی پال شخصی با اکانت بیزینس می باشید ، به شما پیشنهاد می دهیم که تا انتهای این بلاگ با ما همراه باشید.

حساب پی‌ پال به چه معنا است؟

برای درک بهتر تفاوت پی پال شخصی با اکانت بیزینس، در ابتدا لازم است تا شما را با مفهوم حساب پی پال آشنا شوید. اگر بخواهیم خیلی ساده به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم که در حقیقت حساب پی پال یک حساب مجازی بانکی می باشد. نکته ی بسیار جالبی که باید در نظر بگیریم این است که در حساب پی پال ایمیل شما در نقش شماره حساب ظاهر می شود. برای  افتتاح حساب پی پال در ابتدا باید یک اکانت یا حساب کاربری ایجاد کنید. این حساب لیست بلند بالایی از ارزهای معتبر و مطرح دنیا از جمله دلار امریکا، یورو و … را تحت پوشش قرار می دهد و کاربران می توانند هر مبلغی را که می خواهند به حساب فرد دیگری در نقطه ی دیگری از جهان واریز نمایند. کاربران با مراجعه به سایت رسمی پی پال (PayPal) می توانند نسبت به افتتاح حساب شخصی برای خود اقدام نمایند. برای ایجاد حساب کاربری نیاز به ایمیل و اطلاعات شرکتی و یا شخصی می باشد.

برای جلوگیری از ایجاد اکانت های فیک و جعلی، مراحل راستی آزمایی و اعتبارسنجی جهت افتتاح حساب در پی پال منظور شده است. شما بایستی حساب کاربری خود را در پی پال به یک حساب بانکی معتبر خارجی متصل نمایید. این کار را می توانید توسط مستر کارت یا ویزا کارت هم انجام دهید. پس از وریفای شدن حساب کاربری پی پال، کاربران قادر به انجام تعاملات بانکی و نقل و انتقالات ارزی در سراسر جهان خواهند بود و کاربران پس از این مرحله به عنوان یکی از اعضای شبکه ی منسجم و گسترده ی پی پال می توانند با سایر اعضای شبکه در تعامل باشند. پی پال را می توان جز روش های ساده و پر سرعت به منظور نقل و انتقال آنلاین پول به حساب آورد. با استفاده از پی پال به سادگی می توانید پول خود را به دوستان خود انتقال دهید و یا اینکه آن را برای خرید اقلام مختلف در سایت های جهانی استفاده نمایید. شناخت انواع حساب پی پال و تفاوت های آن ها جز موارد بسیار مهم می باشد و می توان شما را از بسیاری مشکلات مصون بدارد.

پی پال شخصی و بیزینس

انواع حساب پی پال (Paypal) چه می باشد و تفاوت میان  حساب پی پال شخصی با اکانت بیزینس چیست؟

حساب‌ شخصی یا به عبارتی (Personal Account):

این نوع حساب اغلب مناسب افرادی است که اهل خرید آنلاین و نقل و انتقال پول برای دیگران هستند. حساب پی پال شخصی پلتفرمی امن و در عین حال سریع می باشد و از طریق آن می توان خدمات آنلاین و … دریافت کرد. پس از ورود به سایت پی پال، تنها کافی است اطلاعات شخصی خود همانند نام و نام خانوادگی، شماره کارت، ایمیل آدرس، شماره تلفن را وارد کنید. پس از این مرحله، به سادگی حساب پی پال شخصی شما ساخته می شود و می توانید از امکانات منحصر به فرد آن استفاده کنید.

در این نوع حساب علاوه بر سیو و ذخیره کردن پول به سادگی می توانید خرید اینترنتی انجام دهید و یا مبلغ مورد نظرتان را برای افراد مختلف در سراسر جهان واریز نمایید. با استفاده از این حساب به سادگی می توانید از سایت های قدرتمند جهانی همانند آمازون، علی بابا و … خریدهای خود را انجام دهید. یکی از کاربردهای اصلی این حساب پرداخ های آنلاین می باشد.

حساب‌ بیزینس (Business Account):

حساب پی پال بیزینس در واقع، تمام مزایای پی پال شخصی را دارا می باشد، علاوه بر آن مزایای دیگری نیز دارد که قصد داریم به آن ها اشاره کنید تا به سادگی با مقایسه ی این دو حساب به تفاوت پی پال شخصی با اکانت بیزینس پی ببرید. بر خلاف پی پال شخصی، اکانت بیزینس بیشتر مناسب تجار و بازرگانان می باشد. از طریق این حساب، صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک قادر خواهند بود تا حداکثر به 200 نفر از پرسنل خود به منظور بررسی روش های پرداخت، انبارداری و … اجازه ی دسترسی دهند. یکی از امکانات مهم این حساب، امکان بررسی فروش روزانه می باشد و این حساب را به سادگی می توانید به نام شرکت خود افتتاح نمایید. حساب بیزینس نسبت به حساب شخصی از امکانات بیشتری برخوردار است. به عبارتی علاوه بر داشتن کلیه ی امکانات و قابلیت های حساب شخصی دارای دسترسی های بیشتر و بهتری برای کاربران خود می باشد و مناسب ترین آیتم و گزینه برای آن دسته از افراد و کسب و کارهایی است که از پی پال برای تجارت و معاملات آنلاین استفاده می نمایند. از جمله مهم ترین قابلیت های این حساب امکان پرداخت به بیش‌ از دویست نفر به صورت همزمان می باشد و بهترین گزینه برای اخذ و گرفتن درگاه پرداخت پی پال در میان حساب های تجاری می باشد؛ می توان آن را جز تفاوت های انواع حساب پی پال به حساب آورد.

با ارزش ترین واحد پولی جهان
ادامه مطلب

هر کدام از حساب های پی پال تفاوت هایی با یکدیگر دارند و با بررسی تفاوت انواع حساب پی پال می توانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید یکی از تفاوت های میان انواع حساب پی پال بدین صورت می باشد که از همان  ابتدا در حساب ‌های بیزنس قادر خواهید بود تا تمام اطلاعات مورد نیاز برای تایید و وریفای (آدرس، قبض محل زندگی و…) را ارسال نموده؛ اما برای حساب ‌های شخصی این امکان در ابتدا برای تمام مدارک در دسترس نیست و پی پال به مرور از شما درخواست می‌ کند تا این روند را به انجام برسانید. همچنین با استفاده از برخی افزونه های وردپرس برای وب سایت خود درگاه پی پال بسازید البته این امر پیشنهاد نمی شود چرا که ماهیت حساب های شخصی به منظور ساخت درگاه نمی باشد. با استفاده از هر دو نوع حساب شخصی و بیزینسی در بعضی کشورها از جمله امریکا قادر خواهید بود تا برای خانواده و دوستان خود گیفت ارسال نمایید.

پی پال شخصی و بیزینس

پی پال شخصی چه مزایا و معایبی دارد؟

از جمله مزایای حساب پی پال شخصی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برای انتقال پول حاصل از فروش یک محصول به یک حساب شخصی، کاملا رایگان می باشد.
  • دریافت و پرداخت پول از طریق پی پال شخصی سریع و ایمن می باشد.
  • پی پال شخصی بدون کارمزد می باشد.
  • ثبت نام در پی پال شخصی رایگان است.

حساب پی پال شخصی دارای معایب زیر می باشد:

  • اگر می خواهید مالیات را محاسبه کنید، جداسازی تراکنش های تجاری و شخصی در پی پال شخصی دشوار است.
  • برای پذیرفتن کردیت کارت، نیاز به پرداخت هزینه می باشد.
  • دسترسی فروشندگان به بخش خدمات محدود می باشد.

اکانت بیزینس پی پال چه مزایا و معایبی دارد؟

از جمله مزایای حساب پی پال بیزینس عبارت است از:

  • امکان دسترسی 200 کارمند به این حساب وجود دارد.
  • راه اندازی و افتتاح این حساب، ساده می باشد.
  • امنیت اکانت بیزینس نسبت به پی پال شخصی بالاتر می باشد.
  • امکان ردیابی پرداخت ها، سود و … وجود دارد.
  • برای مشتریان خود خدمات پس از فروش منظور می کند.

معایب حساب پی پال بیزینس عبارت است از:

  • امکان اتصال حساب پی پال شخصی به اکانت بیزینس وجود ندارد.
  • به ازای هر فروش در ebay و etsy نیاز به پرداخت هزینه می باشد.

سخن نهایی

همان گونه که گفته شد پی پال مشهورترین و در عین حال محبوب ترین سیستم مالی در جهان محسوب می گردد. دانستن تفاوت پی پال شخصی با اکانت بیزینس یکی از اصلی ترین مسائلی می باشد که لازم است هر فردی آن را مد نظر قرار دهد و در مورد آن اطلاعاتی کسب کند. مفتخریم که همکاران ما در مجموعه زیماپی شما را در مسیر باز کردن حساب پی پال، نقل و انتقالات ارزی به سراسر جهان و … یاری می دهند. شایان ذکر است که کارشناسان مجرب ما آماده ی پاسخ گویی به هرگونه سوال احتمالی شما در مورد پی پال و همچنین نقل و انتقالات ارزی  هستند. برای دریافت راهنمایی ها و مشاوره های لازم، کافی است تا از طریق وب سایت و یا شماره تلفن های مربوطه با آن ها در ارتباط باشید. مجموعه بزرگ زیماپی در بلاگ های مختلف سعی داشته است تا شما را با جدیدترین مفاهیم موجود در دنیای امروز آشنا نماید و به اطلاعات شما در زمینه های مختلف بیافزاید. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات مختلف در زمینه ی ارزهای دیجیتال، ویزای تحصیلی و یا مهاجرت هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به بخش مقالات در سایت زیماپی مراجعه نموده و بلاگ های مورد نظر خود را مطالعه فرمایید. از شما سپاسگزاریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. به امید دیدار شما عزیزان در مجموعه بزرگ و جهانی زیماپی.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

5ویژگی گیفت کارت اپل
کارت های اعتباری ارزی

5 ویژگی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل (Apple Gift Card) یک کارت هدیه است که توسط شرکت اپل به مشتریان عرضه می ‌شود. با استفاده از این کارت هدیه می‌ توانید اعتباری را در حساب اپل خود بارگذاری کرده و از آن برای خرید اپلیکیشن ‌ها، بازی ‌ها، موسیقی، فیلم ‌ها و سایر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اپل (App Store، iTunes Store، Apple Music و Apple Books) استفاده کنید.

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
آموزشی

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.