تدریس آنلاین زبان و درآمد دلاری

تدریس آنلاین زبان و درآمد دلاری

اشتراک گذاری مطلب

امروزه بنا به تحریم­‌ها و اوضاع نابسامان اقتصادی اغلب افراد به دنبال راهی برای کسب درآمد دلاری هستند تا از آن طریق بتوانند ارزش دارایی خود را حفظ نمایند. اگر شما از تسلط کافی بر زبان­‌های بین­‌المللی برخوردار هستید و توانایی تدریس زبان را دارید تحت هیچ شرایطی این بلاگ را از دست ندهید؛ چرا که در این بلاگ قصد داریم تا در مورد روش­‌های تدریس آنلاین زبان و درآمد دلاری از طریق آن آشنا سازیم. شما با داشتن مهارت عالی در زبان می­‌توانید از طریق سایت‌­های مختلف، به صورت فریلنسری به کسب درآمد دلاری مشغول شوید. اولین گام برای تدریس آنلاین زبان و دارآمد دلاری آشنا شدن با سایت­‌های معتبر و فعال در این حوزه می‌­باشد و سپس هر کدام را که با مهارت­‌های شما تطابق بیشتری داشتند را برگزینید.

آیا با مشخصات و لوکیشن کشور ایران امکان عضویت در سایت­‌های تدریس آنلاین زبان و کسب درآمد دلاری از آن وجود دارد؟

پاسخ این سوال مثبت است و شما به عنوان یک کاربر با آدرس و IP ایران قادر خواهید بود در تعدادی از سایت‌­های تدریس آنلاین زبان عضو شوید و رزومه‌­ی خود را در آن آپلود نمایید تا افراد علاقمند به آموزش مهارت­‌هایی که شما ارائه می‌­دهید شما را پیدا کنند و شما به عنوان یک مدرس بین­‌المللی مشغول تدریس آنلاین زبان شوید و درآمد دلاری خود را اخذ کنید.

سایت­‌های فعال در زمینه‌­ی آموزش آنلاین زبان انگلیسی کدام‌­ها هستند؟

  • تدریس آنلاین زبان از طریق یوتیوب

امروزه اغلب افراد به کسب درآمد از طریق یوتیوب و یوتیوبر شدن فکر می­کنند. چرا که این پلتفرم مورد اقبال اقشار مختلف در سراسر جهان است و افراد از این پلتفرم منحصر به فرد در زمینه‌­های مختلف به ویژه یادگیری زبان استفاده می‌­کنند. چنانچه شما عزیزان به زبان خاصی تسلط دارید خیلی ساده می­‌توانید محتوای ویدیویی پیرامون زبان مورد نظر تولید نموده و آن را در پلتفرم یوتیوب منتشر کنید تا از طریق این پلتفرم به ازای هر بازدید و ویو به حساب شما درآمد دلاری واریز گردد.

بسیاری از افراد از طریق این پلتفرم درآمدهای میلیون دلاری کسب می‌­کنند. پس تا دیر نشده هر چه سریع­‌تر نسبت به ایجاد حساب کاربری و کانال در یوتیوب اقدام نمایید و با قرار دادن محتوای یونیک و ویژه سعی در جذب سابسکرایبر نمایید تا هر چه سریع‌­تر به درآمدزایی برسید.

  • سایت تدریس آنلاین زبان VIPKID

می‌توان با اطمینان گفت که سایت VIPKID یک سایت دارای اعتبار بوده و کاملا قانونی فعالیت می‌کند. بسیاری از مدرسین این سایت از شهروندان کشورهای کانادا و آمریکا می‌باشند. همچنین در این سایت، از مدرسینی استفاده می‌شود که مهارت و صلاحیت های لازم را داشته و به اندازه کافی در حوزه آموزش زبان انگلیسی، تجربه و تبحر داشته باشند. آموزش در این سایت کاملا بر اساس دستورالعمل‌های تعیین شده صورت گرفته و برای گروه سنی چهار تا دوازده سال، یک روش مطمئن و موثر آموزش زبان انگلیسی به شمار می‌آید.

برای کسانی که به دنبال آموزش زبان انگلیسی در دوره کودکی فرزندشان هستند، سایت VIPKID از موفق‌ترین و شناخته‌شده ترین سایت‌هایی است که در دنیا فعالیت خود را گسترش داده است. این مجموعه به جهت آموزش کودکان چینی راه‌اندازی شد تا بتوانند از طریق مدرسینی مجرب، انگلیسی را بیاموزند. بنابراین در هر کجای دنیا که ساکن هستید، می‌توانید برای کسب درآمد ارزی در این سایت استخدام شوید.

البته باید اشاره کنیم که در این سایت، روند استخدام چندان هم ساده نیست و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. پیش از هر کاری، لازم است که در این سایت یک حساب کاربری ایجاد نمایید و درآن مشخصات شخصی‌تان را ثبت کنید و نیز فرم درخواست آنلاین را پر نمایید، سپس قوانین و ضوابط ثبت شده در این سایت را مطالعه کرده و آن‌ها را تایید کنید. پس از آن نیاز است که مدارک خود را که شامل مدارک تحصیلی یا زبان و سابقه کاری می‌باشد، در سایت آپلود نمایید تا مورد بررسی قرار گیرد.

بعد از این مرحله بایستی جهت معرفی خود، یک ویدئو به زبان انگلیسی تهیه کرده و سپس خود را برای آزمون ارزیابی آنلاین آماده نمایید، برای نشان دادن مهارت‌های تدریس خود به یک کارشناس استخدام در سایت VIPKid متصل خواهید شد و ایشان در یک جلسه حدودا 30 دقیقه‌ای شما را ارزیابی خواهند کرد. روش دیگر این است که یک ویدئو آموزشی تهیه کنید و آن را برای کارشناس ارسال نمایید. در صورتی که به عنوان مدرس تایید و انتخاب شدید، نیاز است که یک دوره آموزشی را در این سایت طی نمایید تا در کنار یادگیری برخی نکات آموزشی، از خطاهای ممکن مبرا شوید.

آیا با مشخصات و لوکیشن کشور ایران امکان عضویت در سایت­‌های تدریس آنلاین زبان و کسب درآمد دلاری از آن وجود دارد؟

از سویی دیگر برای آن که اطمینان حاصل شود که در زمینه رایانه و اتصال به اینترنت، مهارت های لازم را دارید، می‌بایست یک تست ساده را بگذرانید. برای این منظور، کارشناسان یک پکیج ویدئویی درباره‌ی استانداردها، روند کار و برنامه درسی VIPKid برای شما ارسال می‌کنند (برنامه‌ی درسی در این سایت بسیار سازمان یافته می‌باشد و برای پذیرفته شدن بایستی طبق متد پیش بروید). بنابراین مهم‌ترین فاکتوری که می‌بایست برای تدریس مدنظر قرار دهید پیروی از روش ESL است.

بعد از این مرحله شما در چندین کلاس به عنوان مدرس مهمان فعالیت خواهید نمود و در دوره آزمایشی، شروع به تدریس کرده و پس از گذراندن این مرحله می‌توانید زمان‌بندی خود را برای تدریس زبان انگلیسی در این سایت تهیه کرده و آموزش را شروع نمایید. VIPKid از شما می‌خواهد که در هر قرارداد به 6 ماه کار متعهد شوید و در پایان هر 6 ماه بسته به بازخورد دانش‌آموزان و والدین آن‌ها و نیز تعداد کلاس‌هایی که تدریس کرده‌اید نسبت به تمدید و یا فسخ قرارداد شما اقدام می‌کند. پس برای آنکه بتوانید به صورت دائمی از این سایت و امکانات و درآمد آن استفاده نمایید بهتر است که حداقل 45 جلسه کلاس را به طور ماهیانه پر کنید و نحوه تدریس، ارائه‌ی مطالب و کیفیت کار خود را تا بالاترین حد ممکن ارتقا دهید.

به خاطر داشته باشید، برای آن که بتوانید تدریس موفق و حرفه‌ای در سایت VIPKID داشته باشید، به تجهیزاتی نیاز دارید. اولین موضوع این است که نیاز به اینترنت پر سرعت و قابل اطمینان غیرقابل چشم پوشی است تا بتوانید از طریق ویدئوکال آموزش خود را انجام دهید و اگر مدام قطعی اتصال داشته باشید به هیچ عنوان قابل توجیه نیست. سپس به سیستم رایانه یا لپ تاپی احتیاج خواهید داشت که مجهز به وب کم باشد تا امکان ارتباط تصویری با دانش آموز خود را داشته باشید. همچنین هدست دارای میکروفون از الزامات کار به شمار می‌آید تا با ارائه صدای بهتر، کیفیت کار شما را بالاتر ببرد. به خاطر داشته باشید که در سیستم رایانه خود نسخه‌های به روز شده گوگل کروم یا فایر فاکس را داشته باشید و از آن‌ها استفاده نمایید.

سایت VIPKid به ازای هر ساعت کلاس 14 الی 22 دلار پرداخت می‌کند و برای هر کلاس 25 دقیقه‌ای بین 7 تا 9 دلار واریزی دارد، علاوه بر این اگر حداقل 45 کلاس در ماه را پر کرده باشید مبلغ 2 دلار به هر جلسه آموزشی اضافه خواهد شد. اکثر مدرسین 2 کلاس در یک ساعت قبول می‌کنند و درآمد خود را به ساعتی 20 دلار افزایش می‌دهند. اگر شما در ایران بتوانید به همچین سطح درآمدی دست یابید بدون شک برایتان بسیار پر سود خواهد بود. قابل ذکر است که این سایت به  صورت ماهانه و یا هر دو هفته یک بار با شما تسویه حساب می‌کند که این مورد، به میزان درآمد کسب شده‌ی شما بستگی دارد.

  • سایت تدریس آنلاین زبان Preply

یکی از امکاناتی که این سایت به زبان آموزان خود ارائه می‌­دهد این مساله است که آن­‌ها بر اساس بودجه­‌ی خود می‌­توانند اساتیدشان را انتخاب نمایند؛ همین مساله سبب شاده تا بالغ بر صد هزار زبان آموز این سایت را برای یادگیری آنلاین زبان انتخاب نمایند. این سایت در حال حاضر بالغ بر سه هزار استاد زبان دارد که آن‌­ها به تدریس آنلاین زبان و کسب درآمد دلاری مشغول هستند. جلسات این سایت 60 دقیقه­‌ای هستند و به ازای هر ساعت بین 10 تا 60 دلار هزینه در بردارد. تعیین دستمزد هر کلاس به عهد‌ه‌­ی استاد آن می‌­باشد. زبان آموزانی که این سایت را انتخاب کرده‌­اند به منابع آموزشی مورد نیاز دسترسی کامل دارند و از پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته برخوردار هستند. اساتید می­‌توانند بر اساس توانایی­‌های خود به تدریس آنلاین چند زبان مختلف بپردازند و به کسب درآمد دلاری مشغول شوند.

اساتید فعال می‌­توانند درآمد خود را از طریق حساب پی پال، اسکریل و یا پایونیر دریافت کنند. مجموعه‌­ی زیماپی قادر است تا شما عزیزان را در پروسه‌­ی افتتاح حساب­‌های بین‌­المللی و اخذ مستر کارت و ویزا کارت و همچنین نقد کردن درآمد ارزی یاری رساند. از جمله بدی­‌های این سایت، درصد کارمزد و کمیسیون بسیار بالا می­‌باشد؛ کمیسیون این پلتفرم برای جلسه­‌ی اول صد درصد و برای جلسات باقی مانده مابین هجده تا سی و سه درصد می‌‌باشد.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد دلاری از سایت iWriter

آیا با مشخصات و لوکیشن کشور ایران امکان عضویت در سایت­‌های تدریس آنلاین زبان و کسب درآمد دلاری از آن وجود دارد؟

  • سایت تدریس آنلاین زبان Amazing Talker

این سایت بین‌­المللی را می­توان از قوی­ترین پلتفرم ها در زمینه­‌ی تدریس آنلاین زبان و کسب درآمد دلاری به حساب آورد. تاریخچه‌­ی تاسیس این سایت به سال 2016 بازمی­گردد و در طول 7 سال فعالیت خود توانسته است تا بالغ بر 1500 استاد زبان و بیش از 90 هزار زبان آموز را جذب کند. در این پلتفرم بیش از پنجاه زبان زنده‌­ی دنیا تدریس می­‌شود و بنا به نیاز خود می‌­توانند کلاس مورد نظر در زمینه‌­ی تافل، آیلتس، جی آر ای و …. را جست­‌وجو نموده و در آن ثبت نام کنند.

برای فعالیت در این سایت داشتن سابقه کار و آپلود مدارک از ضروریات است و لازم است تا در فرآیند گزینش آنلاین به ‏صورت مجازی در تماس لایو به مدت بیست دقیقه به تدریس بپردازید.‏ همچنین یک ویدیوی معرفی ضبط کنید و در یوتیوب قرار دهید و لینک آن را در رزومه­‌تان قرار دهید، همین ویدیو بعدها در آینده در پروفایل شما قرار می­‌گیرد و به زبان­‌آموزان نشان داده می­‌شود. جلسات آموزش که در این سایت برگزار می‌­شود پنجاه دقیقه‌­ای می­‌باشند و هزینه­‌ی آن‌­ها بین 20 تا 120 دلار (بنابر کلاس و دوره‌­ی انتخابی) متغیر است. پیش از شروع دوره، زبان آموز می­‌تواند یک جلسه‌­ی آزمایشی 25 دقیقه­‌ای را رزرو نماید که هزینه‌­ی آن توسط اساتید برآورد می‌­گردد.

در این پلتفرم آنلاین، انواع زبان­‌ها از جمله زبان عربی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی، کره‌­ای، چینی و … به صورت آنلاین برگزار می­‌شود و شما به عنوان یک مدرس می­‌توانید رزومه­‌ی خود را بارگذاری کنید و هر زمان که خواستید از تدریس آنلاین کناره­‌گیری نمایید. همچنین میزان درآمد دلاری حاصل از تدریس آنلاین را می­‌توانید از طریق حواله­‌ی مستقیم ارزی و یا حساب‌­های پایونیر و یا پی‌­پال دریافت کنید. شرکت زیماپی می‌­تواند پروسه­‌ی نقد کردن درآمد ارزی شما را تسریع کند و آن را با بالاترین کیفیت انجام دهد.

نکته‌­ی جالب در مورد تدریس آنلاین زبان در سایت امیزینگ تاکر این مساله می‌­باشد که چنانچه شما جز اساتید فعال باشید و کلاس‌­های آنلاین زبان بیشتری داشته باشید و به عبارتی ساعات کلاسی که شما برداشته­‌اید بیشتر باشد، میزان و نرخ کارمزد و کمیسیونی که از شما دریافت می­‌گردد کمتر خواهد بود. در این پلتفرم می‌­توانید از طرق مختلف همانند تماس، پیام صوتی، تکست و … با زبان آموز خود در ارتباط باشید و پروسه­‌ی یادگیری را مثمر ثمرتر نمایید.

آیا با مشخصات و لوکیشن کشور ایران امکان عضویت در سایت­‌های تدریس آنلاین زبان و کسب درآمد دلاری از آن وجود دارد؟

  • سایت تدریس آنلاین زبان italki

این سایت تدریس آنلاین زبان را به جرات می‌­توان از قدر قدرتان عرصه­‌ی آموزش زبان­‌های بین‌­المللی است که بالغ بر 5 میلیون شاگرد و بیش از 12 هزار معلم زبان دارد. اساتید فعال در این پلتفرم نیتیو هستند و زبان مادری‌­شان را تدریس می‌­کنند، از این رو یادگیری زبان آموزان با ریزه‌­کاری‌­های زبان بیشتر آشنا می­‌شوند و اثربخشی کلاس‌­ها بالاتر خواهد بود. هم اکنون بالغ بر پانصد مربی زبان ایرانی در این سایت، به تدریس آنلاین زبان فارسی و کسب درآمد دلاری اشتغال دارند. این اساتید در رزومه‌­ی کاری و تحصیلی خود مدارک معتبری همچون سلتا و یا دلتا را دارند. برای ثبت نام در این سایت به عنوان مدرس آنلاین زبان، آپلود ویدیوی معرفی از ضروریات محسوب می‌­شود. شما به عنوان یک مدرس، برای تدریس آنلاین زبان روش تدریس و برنامه‌­ی کلاسی را خودتان مشخص و برنامه ریزی می­‌کنید. جلسات آنلاین تدریس زبان در این پلتفرم یک ساعته می­‌باشد و نرخ هر جلسه به طور متوسط بین 12 تا 80 دلار متغیر است. هر چقدر معلم حرفه‌­ای­‌تر و سطح بالاتر باشد درآمد دریافتی وی نیز بالاتر خواهد بود. با داشتن تحصیلات آکادمیک مرتبط با زبانی که تدریس می­‌کنید یا داشتن گواهی­‌های معتبر می­تواند شما را سریع‌­تر در دسته‌­ی اساتید حرفه‌­ای قرار دهد.

چنانچه شما بخواهید به عنوان مدرس غیر حرفه‌­ای زبان در این سایت به فعالیت بپردازید مسیر آسانی پیش روی شما قرار دارد؛ برای این منظور کافی است تا از طریق یک ویدئوی معرفی مهارت و سطح زبانی خود را به نمایش بگذارید. همچنین به دلیل اینکه در این پلتفرم، قرارداد کاری وجود ندارد به سادگی می‌­توانید همکاری خود را لغو کنید. به منظور دریافت حقوق حاصل از تدریس آنلاین و داشتن درآمد دلاری می­‌توانید از طریق حساب پایونیر، پی‌پال و یا اسکریل اقدام فرمایید. درصد کارمزد و کمیسیون این پلتفرم نسبتا بالا است و برای هر جلسه تدریس آنلاین زبان حدود پانزده درصد می­‌باشد. مفتخریم بگوییم مجموعه­‌ی زیماپی قادر است تا شما عزیزان را در پروسه­‌ی افتتاح حساب‌­های بین‌­المللی و اخذ مستر کارت و ویزا کارت و همچنین نقد کردن درآمد ارزی یاری رساند.

چنانچه قبل و یا بعد از تدریس تایم آزاد و اضافه دارید می‌­توانید با شاگردان خود هماهنگی نموده و برای آن­‌ها در یک روز دو یا سه جلسه آموزش بگذارید.

بیشتر بخوانید: همه چیز درمورد پی پال

آیا مجموعه‌­ی زیماپی قادر است درآمدهای دلاری حاصل از تدریس آنلاین زبان را نقد نماید؟

پاسخ این سوال مثبت است. شما می­‌توانید درآمدهای ارزی خود را از طریق زیماپی به ریال تبدیل کرده و در یکی از حساب­‌های بانکی خود در ایران دریافت نمایید. برای دریافت درآمد ارزی خود نیاز به حساب ارزی و یا کارت‌­های اعتباری ارزی مانند ویزا کارت و مسترکارت دارید. در صورتی که این کارت­‌ها را در اختیار ندارید، می‌توانید آن­‌ها را از طریق زیماپی تهیه کنید و نگران نقد کردن درآمد ارزی خود نباشید. کارشناسان مجرب زیماپی شما را در این خصوص همراهی خواهند کرد.

سخن نهایی

علیرغم اینکه افراد بسیاری به دنبال کسب درآمد دلاری و ارزی از طریق تدریس آنلاین زبان هستند اما باید این نکته را نیز مد نظر قرار داد که روند استخدام در این سایت‌­ها چندان هم ساده نیست و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. پیش از هر کاری، لازم است که در این سایت‌­ها یک حساب کاربری ایجاد نمایید و درآن مشخصات شخصی خودتان را ثبت نموده و نیز فرم درخواست آنلاین را پر نمایید، سپس قوانین و ضوابط ثبت شده در این سایت را مطالعه کرده و آن‌ها را تایید کنید. پس از آن نیاز است که مدارک خود را که شامل مدارک تحصیلی یا زبان و سابقه کاری می‌باشد، در سایت آپلود نمایید تا مورد بررسی قرار گیرد.

بعد از این مرحله بایستی جهت معرفی خود، یک ویدئو به زبان انگلیسی تهیه کرده و سپس خود را برای آزمون ارزیابی آنلاین آماده نمایید. در صورتی که به عنوان مدرس تایید و انتخاب شدید، نیاز است که یک دوره آموزشی را در این سایت طی نمایید تا در کنار یادگیری برخی نکات آموزشی، از خطاهای ممکن مبرا شوید. تدریس آنلاین زبان و کسب درآمد دلاری امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد است و به آن حتی به عنوان شغل اول نگاه می­‌کنند. در این بلاگ سعی کردیم تا شما را به بهترین و معتبرترین سایت­‌ها و پلتفرم­‌های فعال در این زمینه آشنا سازیم و برای شما عزیزان چراغ راهی باشیم تا مسیر موفقیت را سریع‌­تر بپیمایید. چنانچه به دنبال به روز کردن اطلاعات خود هستید تنها کافی است تا وارد وبسایت مجموعه‌­ی جهانی زیماپی شوید و در بخش مقالات و بلاگ­‌ها از به روزترین موضوعات از قبیل کسب درآمد از طریق فروش عکس، کسب درآمد دلاری از طریق فروش افزونه‌­های وردپرسی و … دسترسی پیدا نمایید.

راهنمای عملی پس انداز ماهیانه در هر شرایطی
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

5ویژگی گیفت کارت اپل
کارت های اعتباری ارزی

5 ویژگی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل (Apple Gift Card) یک کارت هدیه است که توسط شرکت اپل به مشتریان عرضه می ‌شود. با استفاده از این کارت هدیه می‌ توانید اعتباری را در حساب اپل خود بارگذاری کرده و از آن برای خرید اپلیکیشن ‌ها، بازی ‌ها، موسیقی، فیلم ‌ها و سایر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اپل (App Store، iTunes Store، Apple Music و Apple Books) استفاده کنید.

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
آموزشی

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.