چگونه می‌توان از سایت IGVault درآمد ارزی کسب کرد؟

اشتراک گذاری مطلب

در دنیای امروزه افراد بسیار زیادی وجود دارند که به باز‌های کامپیوتری و اینترنتی هستند، اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، این بلاگ مختص شماست؛ چرا که از این طریق می‌توانید درآمد ارزی و دلاری داشته باشید.در این مقاله قصد داریم یکی دیگر از وب سایت هایی که از طریق آن ها می توانید کسب درآمد کنید به نام سایت IGVault را معرفی کنیم.

کسب درآمدهای ارزی و دلاری علاقمندان زیادی دارد و همواره افراد به دنبال روش‌های آنلاین کسب درآمد دلاری هستند؛ روش هایی از قبیل کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، کسب درآمد از وب سایت های مختلف و… که ما در مجموعه بلاگ‌های زیماپی، به طور اختصاصی در سه بلاگ مجزا به بررسی راه های ساده برای کسب درآمد دلاری  و نیز روش کسب درآمد دلاری از طریق سایت‌ shorte.st و سایت  VIPKids پرداخته ایم، پس از مطالعه ی این بلاگ‌ها هر فرد متناسب با شرایط خود می‌تواند روش مناسب جهت کسب درآمد ارزی را انتخاب کند. پیشنهاد می‌‌شود جهت افزایش درآمد دلاری خود علاوه بر این بلاگ به سه بلاگ ذکر شده نیز مراجعه فرمایید تا بتوانید از چندین روش مجزا درآمد دلاری کسب نمایید.

سایت IGVault چیست؟

این سایت  در سال 2006 شروع به فعالیت نمود و در کمترین زمان ممکن توانست در تمامی دنیا، خدمات خود را ارائه دهد و به یکی از مراجع معتبر خرید و فروش اکانت بازی مبدل شود. مشتریان این سایت در ابتدا ساکنین اروپا علی الخصوص آلمان و فرانسه بودند ولی با گذشت زمان توانست دامنه­ی مشتریان خود را به سراسر دنیا و حتی خاورمیانه گسترش دهد .

سایت IGVault در حال حاضر دارای تراکنش های مالی بالایی است و از این رو به یکی از بزرگ ترین پارتنر های اسکریل تبدیل شده است، از این سایت می توان برای هر آنچه مربوط به بازی است از خرید جم­ها و طلا های مجازی گرفته تا خرید و فروش اکانت و حساب کاربری بازی، فروش کارت بازی و کلیدهای CDاستفاده کرد و به درآمد خوب دلاری دست پیدا نمود. اگر شما نیز یک گیمر حرفه ای هستید می توانید در این سایت ثبت نام کنید.

کسب درآمد دلاری از فروش اکانت بازی در ایران چندان مرسوم نیست اما اگر با پلتفرم های خرید و فروش اکانت بازی آشنایی داشته باشید از این کار لذت خواهید برد و می­توانید به درآمد خوبی  نیز دست یابید. در صورتی که به دنبال فعالیت­هایی هستید که بتوانید درآمدهای ارزی به دست آورید، می توانید به سایت هایی مانند IGVault مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهید. این سایت اکنون یکی از معتبرترین مراجع خرید و فروش اکانت بازی می باشد.

سایت IGVault

ویژگی های سایت IGVault

این سایت نیز همانند دیگر سایت های بازی، از روش­های منحصر به فرد و خاص خود برای ایجاد درآمد استفاده می­کند. مزیت ها و ویژگی های به کار گرفته شده در این سایت ویژه و بسیار خاص و نوآورانه است و به همین جهت، در مدت کوتاهی توانسته است به یکی از پردرآمدترین سایت های بازی در دنیا تبدیل شود. از جمله ویژگی های خاص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرویس های مطمئن:

در IGVault سرویس های ارائه شده مختص بازی ها می باشند. هدف این سایت، خدمت رسانی بهتر به کاربران بوده و همواره درحال به روزرسانی می باشد. از مهم ترین ویژگی­های این سایت می­توان به این موضوع اشاره کرد که می توانید با خیال راحت از یکی از سرویس های خرید و فروش قابل اعتماد  استفاده نمایید و کلیه­ی اطلاعات ثبت شده در این سایت به صورت کاملا محرمانه و سری خواهد بود.

در حقیقت تمامی تراکنش ها، آدرس ایمیل و سایر مشخصات ثبت شده در این سایت، کاملا ایمن بوده و گیمرها می توانند با خیالی آسوده به خرید و فروش اکانت بازی بپردازند و به ازای عملکرد بهینه­ی خود، پاداش دریافت کنند. همچنین گیمرها به سادگی می توانند به سرویس های مورد نیاز در بازی­هایشان از جمله: Wakfu، FIFA ، Runescape  و … دسترسی داشته باشند.

از درخواست تا دریافت ﮐﺎﺭﺕ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ در سامانه جامع تجارت
ادامه مطلب

حضور در بازار جهانی:

شهرت جهانی و خوشنامی سایت IGVault آن را به یکی از مراجع معتبر خرید و فروش اکانت بازی در تمامی دنیا تبدیل کرده و اعتبار بالایی به آن بخشیده و سبب جذب بالاترین میزان جذب کاربر شده است. نکته­ی جالب و قابل توجه این است که کاربران و گیمرهای حرفه ای، بر اساس یک علاقه مشترک و به دور از حواشی، در مسیر بازی ها با یکدیگر تعامل کرده و در حل مسائل بازی به یکدیگر یاری می رسانند. بنابر این در هرجایی از این کره­ی خاکی که زندگی می کنید، می توانید در این سایت عضو شده و از طریق آن به کسب درآمد ارزی و دلاری بپردازید.

 تنوع در کالاها:

با توجه به اینکه امروزه همگان، سایت IGVault را به عنوان مرجع معتبری در این حوزه می شناسند، سیاست گذاری های سایت نیز در راستای خدماتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد. از ارائه سرویس هایی که نیاز دارید، مانند World of Warcraft ، Aion ، Guildwars 2 تا کارت بازی و کلید های سی دی تماما در این سایت ارائه شده و با قیمت هایی مناسب در اختیار کاربران قرار می­گیرد. به منظور خرید از این سایت، لازم است که حساب ارزی داشته باشید. کارشناسان مجرب زیماپی آماده اند تا شما را در این خصوص راهنمایی و همراهی نمایند.‏

پاداش کاربران :

سایت IGVault در طی سال­های فعالیت  خود  توانسته است تعداد بسیار زیادی کاربر را جذب نماید. کاربرانی که هر کدام از آن­ها می توانند تجربیات منحصر به فردی را در این سایت داشته و چنانچه به صورت مستمر در سایت IGVault فعالیت داشته باشند، به عنوان هدیه، علاوه بر درآمدهای ارزی خود، پاداش نیز دریافت کنند و این موضوع برای گیمرها بسیار جذاب بوده و پایبندی و علاقه­ی آن­ها را به مسیرشان دو چندان می­نماید.

سایت IGVault

چگونه درآمد های ارزی را به ریال تبدیل و آن را نقد کنیم؟

نوساناتی که در قیمت ارز ایجاد می­شود و روند صعودی و رو به رشد آن یکی از مواردی است که می تواند کاربران ایرانی را جهت حضور و فعالیت مستمر  و با تمرکز زیاد در این سایت ترغیب نماید، چرا که می تواند آن ها را به سوی درآمدهای ارزی سوق دهد. برای دریافت درآمدهای ارزی خود  از  سایت  IGVault لازم است که  یک حساب ارزی برای خود  افتتاح  نمایید. همچنین می­توانید از کارت های اعتباری ارزی مانند ویزاکارت و یا مسترکارت استفاده کنید.

این حساب ها به شبکه بانک جهانی متصل بوده و برای دریافت های ارزی از این سایت و یا خرید از سایت های خارجی دیگر، بسیار مفید و کارآمد هستند. از حساب پرداخت آنلاین پی پال نیز می توانید بهره بگیرید و برای دریافت و پرداخت های ارزی خود از این حساب استفاده کنید. البته نکته ای که مطرح است این می­باشد که ابتدا باید در paypal برای خود اکانت بسازید( زیماپی می تواند به شما در این زمینه کمک کند.) و برای این کار به ویزاکارت و یا مسترکارت نیاز خواهید داشت.

در صورتی که این کارت ها را در اختیار ندارید، می‌توانید آن ها را از طریق زیماپی تهیه کنید و نگران نقد کردن درآمد ارزی خود نباشید. کارشناسان مجرب زیماپی شما را در این خصوص همراهی خواهند کرد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به آدرس https://zimapay.com/foreign-earnings/ مراجعه نمایید.

کلام آخر

در نهایت به جهت آن که IGVault به خودی خود یکی از همکاران پرداخت آنلاین اسکریل محسوب می شود، می توانید این کیف پول الکترونیکی را جهت دریافت درآمدهای ارزی خود انتخاب نمایید و در هر جای دنیا که باشید، امکان افتتاح حساب اسکریل ممکن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

5ویژگی گیفت کارت اپل
کارت های اعتباری ارزی

5 ویژگی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل (Apple Gift Card) یک کارت هدیه است که توسط شرکت اپل به مشتریان عرضه می ‌شود. با استفاده از این کارت هدیه می‌ توانید اعتباری را در حساب اپل خود بارگذاری کرده و از آن برای خرید اپلیکیشن ‌ها، بازی ‌ها، موسیقی، فیلم ‌ها و سایر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اپل (App Store، iTunes Store، Apple Music و Apple Books) استفاده کنید.

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
آموزشی

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.