همه چیز درباره گیفت کارت پلی استیشن

آیا مجموعه‌­ی زیماپی می‌­تواند خرید گیفت کارت پلی استیشن را برای کاربران انجام دهد؟

اشتراک گذاری مطلب

گیفت کارت پلی استیشن را می­توان به عنوان یکی از آپشن‌­هایی دانست که شرکت سونی برای کاربران و گیمرهای خود ایجاد نموده است. در این بلاگ قصد داریم تا شما عزیزان را با مفهوم گیفت کارت پلی استیشن، کاربردهای آن، دلایل استفاده‌­ی گیمرها از این گیفت کارت و روش‌­های خرید آن آشنا سازیم. چنانچه شما به دنبال یافتن پاسخ این سوالات هستید، راه را درست آمده‌­اید چرا که در این بلاگ قصد داریم تا به سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت یا کارت هدیه در واقع یک کارت پلاستیکی یا کاغذی است که در آمریکای شمالی به عنوان گواهی هدیه یا کوپن هدیه یا نشان هدیه شناخته می‌شود. به ‌طور کلی، یک کارت پول با ارزش ذخیره شده­‌ی پیش پرداخت است که معمولا توسط خرده فروش یا بانک صادر می‌‌شود و به عنوان جایگزین پول نقد برای خرید در یک فروشگاه خاص یا مشاغل مرتبط استفاده می­‌گردد. برخی از مشاغل و کارفرمایان به عنوان پاداش و هدیه به کارکنان خود گیفت کارت می‌دهند.

گیفت کارت‌­ها با سایر کارت­‌های اعتباری یک تفاوت فاحش دارند و آن تفاوت این است که بر خلاف کارت‌­های اعتباری، گیفت کارت‌­ها را نمی‌­توان شارژ نمود و یا موجودی آن را انتقال داد. گیفت کارت­‌ها در اکثر موارد تاریخ انقضا ندارند اما برخی از آن‌­ها انقضای یک ساله دارند. گیفت کارت‌­ها به اسم شخص خاصی صادر نمی‌­شوند و هر شخصی که آن را در اختیار داشته باشد قادر است تا از آن استفاده کند. یکی از موارد جذاب در مورد گیفت کارت‌ها این مورد است که شما در برخی موارد می‌توانید طرح روی گیفت کارت خود را به سلیقه‌ی خود انتخاب کنید­.‌‎

این توزیع‌­ها ممکن است توسط خرده فروشان و بازاریابان به عنوان بخشی از یک استراتژی تبلیغاتی توزیع شود تا گیرنده را به ورود یا بازگشت به فروشگاه ترغیب کنند. امروزه گیفت کارت‌ها انواع مختلفی دارند؛ کمپانی‌هایی مثل پی‌پال، نتفلیکس، آمازون، گوگل پلی، اسکایپ، سونی، مایکروسافت، اپل و …. گیفت کارت­‌هایی با اعتبارهای گوناگون پولی در اختیار خریداران قرار می‌دهند. قیمت گیفت کارت‌­ها به طور معمول، از حدود پنج دلار شروع می­‌شود و تا بالای هزار دلار نیز ادامه دارند و هر کس بنابر نیاز خود می­‌تواند گیفت کارتی را انتخاب نماید که برایش کارایی دارد.

بیشتر بخوانید: افتتاح حساب زراعت بانک ترکیه

آیا مجموعه‌­ی زیماپی می‌­تواند خرید گیفت کارت پلی استیشن را برای کاربران انجام دهد؟

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن در واقع کارت هدیه‌­ای است که به منظور استفاده در کنسول‌­های ps4 و یا ps5 کاربرد دارد. این گیفت کارت محتوی یک کد مرکب از حروف و اعداد است و شبیه کارت شارژهای سیم کارت می‌­باشد و شما با خراشیدن آن تراشه و وارد نمودن کد به اکانت کاربری خود، می‌­توانید حسابتان را شارژ نمایید. با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، گیمرها هدایای جذابی دریافت خواهند نمود که در ادامه به آن‌­ها اشاره خواهیم کرد:

  • تاریخ انقضای گیفت کارت پلی استیشن نامتناهی است: یکی از مهم­‌ترین ویژگی­‌های گیفت کارت پلی استیشن عدم وجود تاریخ انقضا برای آن است. بنابراین گیمرها با خیال راحت می‌­توانند گیفت کارت­‌های پلی استیشن خود را نگهداری نموده و در مواقع لزوم از آن­‌ها استفاده نمایند و در مواقع مناسب به اندازه­‌ی اعتبار گیفت کارت، اکانت کاربری خود را شارژ نمایند.
  • امکان پیش خرید بازی­‌های پلی استیشن از طریق گیفت کارت
  • امکان انجام بازی در بستر آنلاین: مسلما برای گیمرها لذتی بالاتر از بازی کردن در فضای آنلاین نمی‌­باشد. از این رو گیفت کارت‌­های پلی استیشن که قابل اجرا بر دستگاه‌­های ps4 و ps5 بهترین هدیه برای گیمرها محسوب می‌­شود.
  • کمپانی سونی برای دارندگان گیفت کارت پلی استیشن تخفیفات سالانه و هفتگی در نظر می‌­گیرد.
  • امکان خریداری موسیقی و موزیک مورد نظر از طریق گیفت کارت پلی استیشن در کمپانی سونی وجود دارد.
  • با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن در دستگاه ps5 امکان بازی­‌های گروهی وجود دارد.
  • با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، گیمرها می‌­توانند در ماه دو بازی رایگان دانلود نمایند.
  • برای دارندگان گیفت کارت پلی استیشن امکان استفاده از فضای ابری در هر زمان و مکان وجود دارد.
  • کمپانی سونی برای دارندگان گیفت کارت‌­های سونی تخفیف­‌های متفاوتی در طول سال در نظر می­‌گیرد.

بیشتر بخوانید: گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست؟

آیا مجموعه‌­ی زیماپی می‌­تواند خرید گیفت کارت پلی استیشن را برای کاربران انجام دهد؟

نکته‌­ی قابل توجه در مورد گیفت کارت‌­های پلی استیشن این مساله است که این گیفت کارت­‌ها در سه نسخه‌­ی essential، extra و premium عرضه می‌شوند و دارای مزایای متفاوتی هستند که شما بر اساس نیازهای خود می‌­توانید یکی از آن­‌ها را انتخاب نمایید. پلی استیشن در حال حاضر بالغ بر 150 میلیون کاربر دارد و هر روز بر شمار این افراد افزوده می­‌شود. اغلب طرفداران این باکس جذاب، نوجوانان و جوان‌­ها هستند و معمولا برای بهره‌‌­مندی از امکانات بی‌­نظیر آن در بالاترین کیفیت و یا انجام بازی‌­ها به صورت گروهی به خرید گیفت کارت پلی استیشن روی می‌آورند.

چنانچه در هنگام خرید گیفت کارت‌­های پلی استیشن متوجه شدید که اختلاف قیمت در گیفت کارت‌­های به ظاهر مشابه وجود دارد باید به گیفت کارت با قیمت پایین شک کنید. چرا که برخی از فروشندگان گیفت کارت‌­های پلی استیشن هک شده و یا تقلبی و فیک را با قیمت بسیار پایین‌­تر به فروش می‌­رسانند و شما با خرید آن­‌ها متضرر خواهید شد و با این کار اکانت کاربری خود را بن خواهید نمود و امکان دارد شما به عنوان یک کاربر هرگز نتوانید اطلاعات خود را بازیابی نمایید. بهتر است از مراجع معتبر نسبت به خرید گیفت کارت‌­های پلی استیشن اقدام کنید تا نه گرفتار جاعلان و نه سو استفاده­‌گران شوید.

آیا مجموعه‌­ی زیماپی می‌­تواند خرید گیفت کارت پلی استیشن را برای کاربران انجام دهد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله، مجموعه‌­ی بین‌المللی زیماپی به منظور رفاه حال شما کاربران گرامی، امکان خرید انواع گیفت کارت­‌های معتبر جهانی از جمله گیفت کارت پلی استیشن را فراهم آورده است. برای خرید گیفت کارت پلی استیشن کافی است تا از طریق اپلیکیشن زیماپی درخواست خود را مبنی بر خرید گیفت کارت پلی استیشن ثبت نموده تا کارشناسان ما در اسرع وقت آن را ترتیب اثر دهند. همچنین زیماپی از طریق رابط­‌های خود در بانک‌­های جهانی قادر است تا کلیه­‌ی خدمات مالی و بانکی بین‌­المللی زیر را برای شما انجام دهد:

آیا مجموعه‌­ی زیماپی می‌­تواند خرید گیفت کارت پلی استیشن را برای کاربران انجام دهد؟

سخن نهایی

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با گیفت کارت پلی استیشن و کاربردهای آن آشنا سازیم تا بهتر بتوانید نسبت به خرید گیفت کارت اقدام فرمایید. استفاده از گیفت کارت­‌های پلی استیشن برای گیمرها بسیار حیاتی است و می‌­توانند به وسیله­‌ی آن به صورت گروهی و آنلاین بازی کنند و یا بازی­‌ها را از طریق گیفت کارت پلی استیشن پیش خرید کنند و قبل از انتشار عمومی بازی نمایند. چنانچه علاقه­‌‍مند به افزایش سطح دانش خود و فراگیری مطالب مختلف می‌­باشید به شما پیشنهاد می­‌دهیم تا به قسمت بلاگ‌­ها در سایت زیماپی مراجعه نمایید و بلاگ‌­های متنوعی از قبیل گیفت کارت پلی استیشن پلاس، گیفت کارت اپل موزیک و … را مطالعه نمایید.

درآمدزایی با پول کم
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

5ویژگی گیفت کارت اپل
کارت های اعتباری ارزی

5 ویژگی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل (Apple Gift Card) یک کارت هدیه است که توسط شرکت اپل به مشتریان عرضه می ‌شود. با استفاده از این کارت هدیه می‌ توانید اعتباری را در حساب اپل خود بارگذاری کرده و از آن برای خرید اپلیکیشن ‌ها، بازی ‌ها، موسیقی، فیلم ‌ها و سایر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اپل (App Store، iTunes Store، Apple Music و Apple Books) استفاده کنید.

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
آموزشی

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.