درآمد دلاری با سایت Shorte.st

سایت Shorte.st

اشتراک گذاری مطلب

درآمد دلاری با سایت Shorte.st

سایت shorte.st امکان کوتاه‌کردن لینک‌ها و کسب درآمد از آنها را فراهم کرده است. با کلیک افراد بر هر لینکی که در این سایت کوتاه کرده‌اید، مقداری درآمد به حساب دلاری شما در سایت ذکر شده اضافه می‌شود. کاربرد اصلی سرویس‌های کوتاه‌کننده لینک مانند bit.ly ، کوتاه کردن لینک‌های طولانی است. لینک‌های کوتاه‌شده علاوه بر ظاهر زیباتر، می‌توانند به راحتی قابل تایپ باشند.

مثلا این یک لینک بسیار طولانیست:
https://www.zimapay.com/tag/vc%D8%dsAF%D8%A7%D9asd%ef86%D9%84%Dvc9%88%dD8%AF-%DA%A9%sD8%AsA%asD8%A7%D8%dsdAs8-pdf-%Dvc8%B1%D9%88%D8%B4s-%D8asd%Bcv3%D8%Bdds1%cvD9%85ee%D8%A7% %Dsdc8%A7%D8%B1%Dacvas%8C-%D8%AF%dsdcvD8%B1-%D8%A8%cvD9%88%D8%B1s%D8%B3

ولی می‌توان این لینک را کوتاه کرد تا به این شکل تبدیل شود:

http://gestyy.com/w8oZz

با کلیک روی لینک کوتاه‌شده همان صفحه‌ی قبلی باز می‌شود، با این حال به دلیل راحتی استفاده، مخصوصا در شبکه‌های اجتماعی معمولا لینک‌های بلند را کوتاه‌ می‌کنند. کوتاه‌کردن لینک برای شمارش تعداد کلیک‌های انجام شده روی آن و یا مخفی کردن لینک اصلی نیز انجام می‌شود.اما سرویسی وجود دارد که از همین کوتاه کردن لینک می‌توانید درآمد کسب کنید.

 

چرا سایت shorte.st بابت کلیک روی لینک‌های کوتاه شده پول پرداخت می‌کند؟

لینک‌های کوتاه‌شده از طریق shorte.st در واقع به لینک‌های تبلیغاتی تبدیل می‌شوند. هرکس روی این لینک‌ها کلیک کند، ابتدا یک صفحه تبلیغاتی را به مدت پنج ثانیه مشاهده می‌کند سپس به صفحه مقصد هدایت می‌شود. shorte.st مقداری از پولی که از تبلیغ‌دهندگان دریافت می‌کند را به کسانی که لینک‌ها را کوتاه می‌کنند و در اینترنت به اشتراک می‌گذارد پرداخت می‌کند. باید توجه داشته باشید صرفا کوتاه‌کردن لینک درآمدی برای شما ندارد و افرادی باید روی این لینک کلیک کنند تا به ازای هر هزار کلیک، نرخ مشخصی درآمد بدست آورید.

دلیل معرفی shorte.st این است که:

  • این سایت درآمد دلاری شما را به وب‌مانی پرداخت می‌کند
  • کلیک همه کاربران از سرتاسر دنیا شمرده می‌شود
  • در صورتی که کسی که روی لینک شما کلیک می‌کند از کشورهایی مانند کانادا، آمریکا، انگلیس، آلمان و برخی کشورهای دیگر باشد، می‌توانید درآمد بسیار بیشتری بدست آورید
  • این سایت مشکلی با کاربران ایرانی ندارد
  • سابقه طولانی دارد و مدت‌ها پایدار مانده است

روش دریافت درآمد از shorte.st

همانطور که اشاره کردیم این سایت به وب‌مانی پرداخت دارد. وب‌مانی یک سیستم پولی آنلاین است که مرکز آن در روسیه واقع شده و یکی از حساب‌های آنلاینی است که ایرانیان زیادی با آن کار می‌کنند. این سیستم مالی برای پرداخت آنلاین و نقل و انتقال پول بکار می‌رود.

پرداختی از shorte.st به حساب وبمانی شما، ماهیانه یکبار انجام می‌شود و حداقل برداشت  پنج دلار است. زمانیکه درآمد شما در حساب کاربری‌تان به حداقل پنج دلار رسید، درآمدتان در مرحله بعدی پرداخت‌ها به حساب وبمانی شما ارسال می‌شود.

چگونه از shorte.st درآمد کسب کنیم؟

برای کسب درآمد از shorte.st شما حق کلیک کردن روی لینک‌های خودتان را ندارید. بلکه باید این لینک‌ها را در سایر سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها، گروه‌ها و کانال‌ها ارسال کنید تا دیگران روی آن کلیک کنند و پس از مشاهده تبلیغات به صفحه مقصد هدایت شوند. هیچ‌کس روی لینکی که لازم ندارد کلیک نمی‌کند. اشخاص فقط زمانی روی لینک‌ها کلیک می‌کنند که آنها را به چیزی که می‌خواهند برساند.

نرم افزار کسب درآمد با دیدن تبلیغات
ادامه مطلب

اگر خودتان را جای کاربران اینترنت بگذارید، متوجه می‌شوید چه لینک‌هایی بیشتر کلیک می‌شوند و این لینک‌ها را در کجا باید ارسال کنید. داشتن یک سایت یا وبلاگ برای ارائه محتوای مفید و سپس استفاده از shorte.st برای کوتاه‌کردن لینک‌هایی که در آن سایت یا وبلاگ قرار می‌دهید یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از این راه است. بسیاری از سایت‌های دانلود از همین روش برای کسب درآمد بیشتر استفاده می‌کنند. آنها لینک‌های دانلود را کوتاه کرده و در مطالب سایت‌شان قرار می‌دهند.

بیشترین کلیک، روی لینک‌های دانلود انجام می‌شود زیرا شخص را به هدفی که دارد (دانلود فایل) می‌رساند. بنابراین بیشتر سایت‌های دانلود حتی از کلیک کاربران روی لینک‌های دانلود نیز درآمد کسب می‌کنند.

 

میزان درآمد از کوتاه‌کردن لینک

درآمد شما رابطه مستقیمی با تعداد کلیک‌هایی دارد که روی لینک‌های کوتاه‌شده شما انجام می‌شود. بنابراین هرچقدر بتوانید لینک‌هایتان را در معرض دید و دسترسی افراد بیشتری قرار دهید، درآمد شما بیشتر خواهد بود. فقط نباید به یک مکان، یک صفحه یا یک سایت اکتفا کنید. صفحات بیشتر، کانال تلگرام، گروه‌های مرتبط، وبلاگ‌های بیشتر و حتی چندین سایت می‌تواند شما را به درآمد بالاتری برساند. لینک‌های شما هرچقدر بیشتر، متنوع‌تر و هدف‌دارتر باشند موفق‌تر خواهید بود.

مثلا به جای اینکه فقط یک  فایل برای دانلود داشته باشید، می‌توانید هزاران و حتی صدها فایل دانلودی داشته باشید و لینک‌های آنرا کوتاه کنید. باید مداومت داشته باشید، زیرا لینک‌های شما بعد از مدتی قدیمی می‌شوند و جذابیت خود را از دست می‌دهند. اگر بتوانید به جایی برسید که روزانه حداقل هفت یا ده هزار نفر روی لینک‌های شما کلیک کنند درآمد حدودا ۱۰ دلار روزانه را خواهید داشت. البته همانطور که اشاره شد، میزان درآمد به موقعیت جغرافیایی افرادی که روی لینک‌ها کلیک می‌کنند نیز بستگی دارد.

نرخ پرداختی این سایت به آی‌پی‌های ایرانی چندان بالا نیست و در حدود ۱ دلار در ازای هزار کلیک است ولی برای آی‌پی‌های آمریکا چهارده دلار و برای انگلیس حدود ده دلار است که بالاترین نرخ پرداخت محسوب می‌شود. می‌توانید با تمرکز بر این کاربران، درآمد بسیار بالاتری به ازای هر هزار کلیک داشته باشید.

برای دریافت مشاوره  و اطلاعات بیشتر میتوانید از خدمات زیماپی بهره مند شوید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

5ویژگی گیفت کارت اپل
کارت های اعتباری ارزی

5 ویژگی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل (Apple Gift Card) یک کارت هدیه است که توسط شرکت اپل به مشتریان عرضه می ‌شود. با استفاده از این کارت هدیه می‌ توانید اعتباری را در حساب اپل خود بارگذاری کرده و از آن برای خرید اپلیکیشن ‌ها، بازی ‌ها، موسیقی، فیلم ‌ها و سایر محصولات و خدمات موجود در فروشگاه اپل (App Store، iTunes Store، Apple Music و Apple Books) استفاده کنید.

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو
آموزشی

همه چیز درباره اکانت تریدینگ ویو

پلتفرم های ویژه ای همچون تریدینگ ویو می توانند روند انجام فعالیت های خاصی همچون تحلیل بازار های بورسی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهند.